kassiiie

Alla inlägg under februari 2013

Av kajsaosterman - 28 februari 2013 16:15

 

pirrar i hela kroppen må jag lova men en kan ja inte gå ut med det till 100 %!

Men mitt slit har ju allafall lönat sig! envis som en oxe ska vara =) 


Kan ge er en liten ledtråd :D jag går i min mormors fotspår! =) hehe

Jag är ju glad för att prata  så detta kommer bli perfekt om jag får det =) 


AH! nej nu ska jag ta mig en kopp med kaffe och sitta och förfira lite i solen.!

men ni får ha en underbar eftermiddag =) 


Kramar!

 

Av kajsaosterman - 28 februari 2013 10:49

                                                                         http://bloggvarde.se/


 

Av kajsaosterman - 28 februari 2013 08:26

Lyrics : 

All i can see is red.
Can't help to wish you were dead.
The times you played with my head,
Forcing the anger to spread.

Understand my cries, take a look in my eyes
How my soul, slowly dies.

To be able to rise, you got to stop with the lies,
I always get the smallest slize

Im thinking of the daaaaaays
When we were living in grace, with no maze
There getting erazeeeeed
Were losing the pass, that kept us in place.

Our future is in the past
Even if we still had a blast
Its OK that time moves fast
I no longer wanna come last

Understand my cries, take a look in my eyes
How my soul, slowly dies.

To be able to rise, you got to stop with the lies,
I always get the smallest slize

Im thinking of the daaaaaays
When we were living in grace, with no maze
There getting erazeeeeed
Were losing the pass, that kept us in place.

I see our good days
As a journey trough space
We were aiming for mars
but got lost in the stars

Im thinking of the daaaaaays
When we were living in grace, with no maze
There getting erazeeeeed
Were losing the pass, that kept us in place.

Av kajsaosterman - 28 februari 2013 07:35

 

Stare at the bottom of your glass
I hope one day you will make a dream
But dreams are long slow and they go as fast
You see everything with your eyes closed
Maybe one day you will understand why
Everything you touch, oh it dies

Av kajsaosterman - 28 februari 2013 06:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kajsaosterman - 27 februari 2013 06:36

 

Vaknat tidigt, ah har nyss druckit mitt kaffe....

 

Visst är det frustrerande att veta att när väl en människa ljuger och lägger ut inlägg på facebook där de står falsk fakta och man inte kan skriva nått för att sätta en annan kompis i kläm? 

Ett i-landsproblem delux! 


Onsdag yey städ dag! damsuga.moppa yey! så roligt! our nooooooot! 

Nu börjar rutinerna komma tillbaka som gör att man börjar bli uttråkad! 

Jag söker jobb varje dag!

är hemma varje dag!

gör samma sak varje dag!

No Money! 

DETTA ÄR VERKLIGEN MÖG! 


over and out

 

Av kajsaosterman - 26 februari 2013 18:40

 

 

I-landsproblemen uppstår ibland och de är ju rätt komiskt! som tex:


* När jag ska sätta på kaffet och glömmer stoppa i kaffet? hallå ja =D 


*När middagen är så god att man äter för mycket och man mår dåligt efteråt så typiskt mig! :D

 

*När man går på toaletten och inser efter en stund att man glömmt mobilen! De är katastrofalt! :D

 

*När man kollar på ett spännande avsnitt på en film och internet jävlar sig så jag inte får kolla klart!

 

När man har så lite att göra att man sitter och läser & stör sig på allas i-landsproblem som är TOTALT meningslösa! Och tycker att de borde skaffa sig ett liv…


 

haha är i mina problem roliga, ja de tycker jag för jag sitter och skrattar åt mig själv :D haha suck

Denna dagen ett liv - saltkråkan!


Min dag har faktiskt vart rätt bra endå, Jenniffer och jag satt & chillade lite o drack kaffe och snacka om himmel och jord, när hon åkte städa jag åhhh jag dööör det är så intressant att läsa vad jag gjort! :D 

Men erkänn mina i-landsproblem fick dig att tänka att nått inte är riktigt rätt på mig? nej du har så jävla rätt för jag är inte perfekt jag är bara mig själv :D 


Ha en bra kväll people over and out 

 


Av kajsaosterman - 26 februari 2013 09:56

 

Måste skapa en mer personlig header (topp bild) 

Lite mer avancerad =D Tycker de är fruktansvärt kul och hålla på och fixa och göra om bloggar =) yeye! 

Snart kommer heffa på kaffe också and guess I LOVE IT! 


Sitter och lyssnar på Linus svenning - someone like you cover =) 

AH han gör min dag =) 


/ K 

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards