kassiiie

Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

Tidig Morgon som alltid =)

Av kajsaosterman - 26 februari 2013 07:11

 

Som vanligt börjar min dag att få en kopp kaffe och skriva ett inlägg här =) Tanooke leker vid mina ben haha han är så goo  =) idag blir det att söka ännu fler jobb har sökt en del men de kommer aldrig bli nog till jag hittar mitt jobb. 

SPELAR INGEN ROLL VAD DET ÄR! men samtidigt vill jag ju jobba med nått som jag vill, men i verkligenheten får man ju ta det som finns över eller hur man säger.... 


 

Jobbet jag verkligen vill jobba med är Ju så klart Frisör, eftersom jag är utbildad.

har ni någon som behöver fler anställda? vet ni någon tipsa gärna mig

(bor i skåne)


Lokalvårdare

inom kyrkogården

plattsättare

byggbranschen?

Hemtjänst

äldredomsboende

vikarie på alla dess möjliga

platser


Men vart finns alla jobben? jag söker på platsbanken,tidningar,andra företag.

Nått tips? 

Jag vill verkligen ha ett jobb, jag längtar verkligen.. 

CV och Personligt brev har jag så är ni nyfikna på mig så skicka mail till mig på 

kajsaosterman@hotmail.com 


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsaosterman - 28 januari 2023 11:33

Jag har numera två bloggar, mer för att känner att jag inte vill blanda ihop utbildning med privatl iv, utan den bloggen som jag har på blogg.se ska vara med i utbildnings syfte. Och den här bloggen kommer vara mer inpå livet. Måste verkligen börja s...

Av kajsaosterman - 6 maj 2021 19:25

   Nu är Kassiiie tillbaka i rutan igen, det är väl härligt eller vad säger ni? Ja jag vet det har vart tyst från mig ett sju jädrans tag nu, men ni vet livet det fortsätter ju att glida på även fast en blogg står still. Som jag skrev i de tidiga...

Av kajsaosterman - 29 april 2020 08:17


?Missa inte detta fantastiska vår erbjudandet på våra produkter. ? ? Beställning: ?3-pack och få en valfri produkt. ?6-pack få två stycken valfria produkter. ?16-pack få fyra stycken valfria produkter. ?36-pack få sex stycken valfri...

Av kajsaosterman - 16 april 2020 14:37

VILL du äntligen investera i något som faktiskt fungerar :) då har du kommit helt rätt:) Dessa produkter är inga måltidsersättningar utan kost tillskott du tar innan och med måltid:) Kontakta mig på Facebook eller skriv till min mail som ...

Av kajsaosterman - 7 april 2020 08:26

Mitt kaffe kan: ?Krossa dina cravings ?Minskar din aptit ?Ökar din energi ?Förändrar fett till energi ?Hjälper till att reglera blodsocker ?Förbättrar humör och fokus ?Ökar cirkulation och syreavgivning Finns även i juice som smak...

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Skapa flashcards