kassiiie

Alla inlägg under mars 2013

Av kajsaosterman - 31 mars 2013 21:51

 

Ahh påskhelgen har varit väldigt najs faktiskt! Höll mitt löfte om att träna på självaste påskafton! =) Körde ett dubbel pass från 10-12! =) Funktionell träning vilket innebar köra AS JOBBIGA övningar i 8 olika stationer bland annat några jag måste nämna , 1.Stå på händer och fötter påå golvet och få upp ett ben och nudda det med handen! , 2 var att man skulle hoppa grodhopp över en planka och ner och göra en armhävning och samma sak igen, 3 . ha en pilates boll och göra armhävningar och planka på den! ja och sen efter de passet så körde jag Zumba pang på efter!! Träningsverk delux!

 

Åkte till mamma och åt gott, dock ej FÖR mycket! messt ägg faktiskt! =) Drack mineral vatten medans alla andra drack must och cola... =) yey =) 

Sen hade jag bakat , dock tog jag en liten liten bit, men ja hade ju tränat 2 timmar så de kunde jag unna mig =) 


Men denna nya vecka som börjar i morgon kommer jag börja med att 10.30 åka till Gymet! Men min älskling som också ska börja buffa muskler nu till sommaren =) yumii  =) 

Ska ha invägning i morgon! och se hur mycket jag gått ner, =) vilket jag tror jag vet men min tränares våg stämmer till 99%! =) spännande! =) 


 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Med denna bilden här skulle jag vilja skriva några ord till alla dom som verkligen försöker få min mur att falla... 


Jag flyttade, Jag hittade mitt hem, här i skåne trivs jag... 

Jag kommer inte flytta tillbaka upp, om det skulle hända ska det ha en väldigt god andledning.... 

Jag driver denna blogg, jag har även en facebook.... som 99 % av Sveriges befolkning har....

Det jag skriver ut, du behöver inte gilla det, du behöver inte ens läsa det...

Finns dom som stör sig lite väl mycket på mig som måste ringa till mig och säga sin åsikt....

Du har din åsikt jag har min! vi är ALLA olika...

Låt mig skriva,säga och göra vad jag vill...

Jag är över 18 år... 

Och ja jag är VUXEN och jag kan ta mitt ansvar för det jag skriver...


Over and Out 

// K

 

Av kajsaosterman - 29 mars 2013 19:50

 

Nu känner jag att jag varit rikitgt dålig på att blogga, suck delux.. 

I morgon blir det att träna =) har bokat dubbel pass! Om jag har tur för står på reserv plats på funktionell träning och sen är det zumba som vanligt från 11 - 12 =) 

 

Jag har väl gått ner 1 - 2 kg! =) märks på kläderna! dock vill jag inte äta för mycket gottis i påsk så jag går upp dom! nej här ska det va nyttigt! yes! 


nu ska jag gå och kolla på filmen "Modig" hört att den ska va najs!


over and out

/Osterman

Av kajsaosterman - 26 mars 2013 08:26

 

Åh jag upptäckte till min förvåning att jag fick på mig mina baggy inklusive mina stuprörs jeans! Måste gå ner mycket mer dock för att allt ska bli perfekt =) 

Solen skinner som aldrig förr och klar blå himmel vad mer kan man begära ? =) 

 

Btw för oss människor som kommit underfunn med att träna för vår hälsas skull eller för att man känner sig för tjock eller så kan det också vara att man känner sig smal utan några muskler och vill få upp dom lite, 

vi ska väl inte få negativa kommentarer från folk som bara sitter på sina rumpor och äter chips,läsk och godis varje dag? 

SLUTA KLAGA PÅ OSS SOM VILL GÖRA NÅTT MED VÅRA KROPPAR! 

 

Haha yes! klagoboxen klar för idag =D


Nu ska jag sätta på mig en skön ut och gå outfit! =) 

Jag och Jennifer ska till en plats att fota och göra lite nytta på =) 

Ni får ha en awesome dag =) 

 

Träning kl 17.30 - 18.25 =) Spinning! =) of course =) 


Over and Out

/ K

Av kajsaosterman - 23 mars 2013 18:00

 

Äntligen efter allt muliga och snötråkiga väder är äntligen solen här med lite värme på österlen.

Kan ju inte säga mycket mer en att jag älskar det =) 


Lördagen har bestått av att busa med vår älskade vovve, samt gjort knappar till en lastbilshytt =) 

Varit och tränat 1 timme Zumba =) alltid lika kul nästa veckas träning blir att lägga in lite mer spinning,core,styrka,tabata,Fitness pilates med mera =) 

Eftersom jag har mjukstartat lite så nu kan jag köra på =) 


Nu till kvällen är det på tiden att laga lite mat, blir lite sallad med kött! nomnomnomnooooom! 

Sen ska älskling lära mig att klä lastbils inredning! svårt men jag får försöka lära mig =) hihi =) 


Vad har ni gjort denna underbara lördag? =) 


Over and Out

/K

Av kajsaosterman - 22 mars 2013 21:19

 

Avslutar kvällen med ett glas isvatten för det är så gott! kanske borde stått en Kall öl hehe

men ne ÖL = Kolhydrater visste ni att en 33 cl öl är som 10 kexchoklad? bläää om man tänker

efter??? 

Så ja då är det bättre med vatten med is^^ 


Dagen har bestått av att traska i djup snö för att sedan åka med bil till Tomelilla med Snälla 

Johan som kunde ställa upp =) Älskar hans 740! blå och grann! =) 

Sedan efter det hem och städa det vill säga damsuga,moppa och damma ett bra träningspass =D 

Skulle varit i väg och tränat i morse men var för halt att ge sig ut märkte jag efter att jag varit ute på stora vägen,

och nästan höll på att bli överkörd av en stor långtradare som inte kunde sakta ner!

så jag höll på att dö på kuppen! men som ni märker I am alive! =) tack vare skånska polisen =) 

 

I morgon taggar jag mig för ett Zumba pass mellan 11.00 - 12.00 så grymt 

roligt det är! och det bästa är att man inte får tränings verk av zumba sägs de, men

dock hade jag lite tränings verk i magen i morse från passet i torsdags =D haha men de är väl ett gott tecken =) 

 

Jag har börjat med att träna 2 gng i veckan men nu ska det ökas! 

så nu har jag bokat in pass vecka för vecka =) skönt och då vet man att man

får plats! =) hihi smart tjej! 


Oh MyY nu blev det mycket skrivet =D 

Men nu ska jag allafall sluta, ska gå och mysa med mina grabbar =) Älskling och Tanooke =) 


Ha en super skön fortsatt Fredag kära vänner =)


Over and Out 

/K



Av kajsaosterman - 22 mars 2013 07:04

 

Träning om en timme ca då blir det spin/core hörde av mamma att de är väldigt jobbigt men

roligt =) så detta ska bli intressant =) 


Grannen har nyss vart och plogat upp vägen men den är väl snart snö täckt igen,

var dock nyss en bilolycka presis uppe vid vägen så det blir att ta det 

väldigt lugnt dock.... 

blir väl snart att åka eftersom jag inte tänker ramla har inte tid att skada mig =D 

har man någonsin det? =D haha suck morgon humor! 

 

Igår var det zumba, riktigt roligt , det känns verkligen i magen idag!

Ett annorlunda pass det var Alice som höll i det! efter som Kajsa är 

på semmester veckan ut .


Sitter och lyssnar på James Arthur - imposseble och Rihanna - Stay!

dessa är mina låtar jag lyssnar om om om igen på =D 


Nej nu måste jag äta frukost och sen packa =) 


Ha en bra dag alla=)


Over and out 

/K

Av kajsaosterman - 21 mars 2013 16:53

 

Träning Delux! 

Har gått 9 km idag! måttligt jobbigt med massa snö som räckte en upp 

till midjan! haha ja helt schhhweet! =D steek! 


Har inte tränat för jag inte har kommit ut från huset! Men nu

ikväll kommer vi ut! äntligen! =) 


När jag var ute och gick så gick jag och tog en kaffe uppe hos Heffa =) 

Hon visade sin kreativitet och förmåga att kunna bygga nått av godis,frukt,halstabletter och snö

 

HÄR HAR VI! Den första och enda Sixten von jägermister den förste! 

 

skratta ihjäl dig! =D 


Over and Out!


/K

Av kajsaosterman - 21 mars 2013 13:29

Nu efter 1 timme 15 min är jag framme hos Jennifer =) kaffe stopp:) blir sen att traska hem igen stora eller lilla vägen ja de återstår och se :)

Heffa har skapat sig ett röksällskap på balkongen han är en ssnögubbe som heter Sixten von Jägermister den förste! :) haha

Hem ut med hjärtat en sväng, göra en smoothie och sen tagga inför ett Zumba pass halv åtta:)

Over and out
/K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards