kassiiie

Alla inlägg under april 2013

Av kajsaosterman - 30 april 2013 20:55

 


Vissa säger ett nytt kapitel i ens liv vid 25 ja jo kanske ? 

Imorgon stängs mitt kapitel för 24 år och går över till 25 år, otroligt? ja de känns så...

 

Jag har i allafall lärt mig många saker genom mitt liv bland annat:


  • Att älska det man har och inte det man kunde haft.
  • Att aldrig ta något för givet utan att alltid ha saker öppna..
  • Att förlåta , älska och leva i nuet.. 
  • Tro och se möjligheter istället för att se de negativa...
  • Att utvecklas och växa upp till den människa man är född till och inte till den andra människor vill man ska vara. 
  • Att ibland få bita i det sura äpplet och inse att man inte är miljonär. 
  • Att försöka klara sig på egen hand och inte på andras ekonomi. 
  • Att man kan ha väldigt roligt utan alkohol. 
  • Att alltid finnas för sina nära och kära även om dom inte finns för mig.

 


O-M-G min sambo är defenetift galen! Dra ut en kind tand själv? ryser av bara tanken! blod och huwwww! 

nej pi katten som en skåning skulle säga ^^ 

sitter och kollar på 6 dagar och 7 nätter eller om den heter tvärtom! i dont know ^^ 

Ja nu börjar det dra ihop sig! har fått JOBB! som jag börjar på Måndag =) så grymt härligt att inte vara arbetslös längre! =) Hårt arbete och sökande har varit mödan värd! =) 

Inte nog med det kommer mina älskade vänner och nära och kära på lördag och det kommer bli en riktigt rolig 25 års fest!!! =) awwww ja längtar! <3


Nej nu ska jag ta och gå och bädda och hoppa i säng. 

OooOver Anndd OoOOut 

/K


Av kajsaosterman - 29 april 2013 12:27

Håller på att lära mig Gimp mer proffisionellt eller hur det nu stavas =D haha 

SKa bli en schysst header =) yes! 


See ya 

/K

Av kajsaosterman - 28 april 2013 06:49

 


Vad kan vara med roligt att få fråga vad som hälst??? 


Ni får fråga mig vad som hälst och jag svarar =) 


Ha så kul 


hoppas jag får någon fråga =) 



Fråga i (FRÅGA BOXEN) 

Av kajsaosterman - 28 april 2013 06:29

 

Go morgon =) hittade en gammal bild på mobilen, eller en ja hittade 50 om inte fler =D

lägger inte upp alla de är minnen men alla behöver inte komma upp på en och samma gång..

Det kommer bli vackert väder ute idag i allafall, solen ligger redan och värmer <3

 


Söndag i dag, älskling vill träna box idag, de är nått jag också vill, men med tanke på att min nacke inte är helt frisk en så får jag träna med försiktighet. Hoppas Kajsa är på gymmet idag så kanske hon har nått tips på vad jag kan göra för att få den försvinna eller allafall bli bättre =)


haha hitta värsta bilden! hade väl tråkigt ett nått.. Jag påminner lite om The Grudge?

 

OOoOOoOver ANnnD OOoOOOut 

/K


Av kajsaosterman - 27 april 2013 21:10


Skit bra film! skitbra låt! I LÖÖÖÖÖÖÖÖVE!




O-M-G! Om exakt 5 dagar blir jag 25! cracy är det verkligen! Kändes som jag nyss fyllde 18 liksom???! var tog tiden vägen.. Jag kom ihåg hur surt det va att fylla 17 och mitt ex sa: Pooff säger det och så är du 30! haha suck 5 år ifrån den åldern i allafall! =) 

 

Ja min nackspärr sitter fortfarande i.... Vilket suger kamel pung som Mackan skulle sagt =D haahaa =)

LÄNGTAR tills helgen! Då kommer familj och vänner och släkt och äter gott och dricker gott och vi ska ha riktigt trevligt! =) Mina vänner här nere och dom som kommer uppe från mina hemtrakter är verkligen av samma skrot och korn, samma sjuka humor så de kommer bli najs! =)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Mina nya mål =) 

  • Har ett jobb på G=) 
  • Ta mitt körkort =) 
  • Träna mer och skada mig mindre =D
  • Utbilda mig vidare (hemlis) 

Några mål =) hihi 



 


Bara för man inte har körkort innan man är 25 så betyder inte det att man är mindre bra, Hallå jag tänker på miljön! ^^  De var ett himla tjat att vissa tycker jag är (för tjock för att kunna bli gravid)... har ni inget annat att göra en att försöka klanka på mig??? 


Bara så ni vet så kommer ni inte igenom min mur som jag byggt upp, den är starkt uppbyggd :) Blod , svett och tårar .. Så börja bygg upp era liv istället för att försöka krossa mitt för det kommer ni aldrig att lyckas med.. =) Har ÄKTA  vänner som står vid mig  och min älskade man och jag står upp för mig själv så bara lägg ner era kort..


Ooooover and OOOoout 

/K

Av kajsaosterman - 25 april 2013 20:52

Presis kommit hem och gjort ni vet vad när man tränat =) Duuuuuuscha of course! =)

Har sträckt min vänstra sida i nacken! Lyckades väl svinga till huvudet på Zumban så nu sitter man med halsduk så att de kanske värmer något då man inte har någon alvedon eller nått! vadå typiskt? 

Min dagliga otur ;) 

   

Kan vara ärlig och säga att jag är stolt över mig själv.. 

Svårt att skriva detta eftersom mitt självförtroende/självkänsla är en berg o dalbana...

Men jag tog tag i och började träna på gym, vilket var min värsta mardröm för 1 år sen...

var rädd att folk skulle kolla snett eller säga nått eftersom jag är rätt överviktig som skulle göra mig ledsen eller arg. Jag har inte alltid vart så pass överviktig, jag simtävlade i 4 år men sen upptäkte jag vänner och alkohol så då gick de utför... Sen att jag mobbades gjorde det inte lättare... 

 

2 veckor sen tror jag lyckats gått ner nått kilo sen detta kort =)


Men idag står jag rakt upp, tränar varannan dag eller två pass per dag det varierar... 

Jag har världens gladaste och tuffaste personliga tränare som heter Kajsa.. 

Går efter hennes Kost och äter nyttigt och tränar och mår väldigt bra.. 

Jag går på invägning 1 gång i månaden för att följa mina framsteg..

Mot en hälsosam livstil och för min självkänsla.. =) 

 

Kom ihåg

Din kropp behöver träning, Ny energi och roligt på samma gång! =) 

VA DIG SJÄLV då är du som starkast livet är för kort för att "spela" någon annan... 

Är du lugn och blyg eller dyrasell kanin som aldrig får stopp de kvittar =) 

GÖR det FÖR DIG och din kropp! =) 

Vi ses på gymmet =) 


OooOoover and OooUt 

/K






Av kajsaosterman - 25 april 2013 13:29


 

Polisen kände marijuanadoft i Justin Biebers turnébuss.

Precis innan spelningen i Globen i går genomförde polisens krogkommission en husrannsakan i bussen.

– Man hittade en mindre mängd misstänkt narkotika och en tillståndspliktig elpistol, säger Lars Byström, informationsansvarig på Stockholmspolisen.

Källa: Aftonbladet


Ah bästa pranket i stockholm =D

http://youtu.be/YRozxWEZDUw


Har inte fått mycket gjort eftersom jag är i Ystad, Men kul har man för de finns ju människor med sjukt rolig humor här =) haha...

I kväll blir det ZUMBA, de är riktigt roligt när man kommer in i koregrafin=) 

Ni borde prova! =) 


Nu ska jag ta och ta en nypa friskluft =)

OOooOover And OoooOoOout 

/K

Av kajsaosterman - 24 april 2013 12:57

Vilken morgon säger jag bara oj oj oj =D haha ja jag säger då de... detta säger er 

verkligen "nada" haha de som är meningen ;) 

 

Min sambo är verkligen speciell därför jag älskar han så mycket,

han får mig le och skratta när jag är ledsen, 

Han får mig skratta när jag är arg, 

Han kramar om mig om jag är orolig

Han är allt för mig<3 Du har en speciell plats i mitt hjärta min älskling<3

Vi är team..

Jag älskar dig

 

 

Denna bilden är så sann och säger mer en tusen tankar.


Jag vet innerst inne vilka som är äkta, 

Jag vet vilka jag kan säga allt till, jag vet vilka jag inte kan lita på.. 

Har två bästa vänner som står mig nära hjärtat och har alltid gjort, 

spelar ingen roll hur många vindar som vänt eller nått för 

dom två står alltid kvar lika mycket som jag finns för dom<3 

Dom känner mig från topp till tå, vi kan säga vad den andra tänker,känner eller 

allmänt. Älskar er

 

peace / K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards