kassiiie

Alla inlägg under maj 2013

Av kajsaosterman - 30 maj 2013 07:50

Börjar morgonen med att exprimentera med en smoothie =)


recept på min melon/hallon shake! =) 

  1. 1 Banan
  2. 2 Ägg
  3. 1 Dl hallon
  4. 1 halv galleo Melon 
  5. 3 is bitar

Mixa och klar! =) (stavmixer går lika bra) 

 


 

Är på bättringsvägen nu känns redan bättre kan jag väl säga.. =) 

Har lite på G nu som jag måste ta tag i, ja är trots allt en oxe och vi är ENVISA! =) 

Vilket är gudomligt bra i visa lägen! =) 

Jag vet jag har varit usel på att uppdatera men samtidigt behöver alla inte veta allt, 

det finns en telefon i sånt fall för det.. 


Jag har också med mammas hjälp räcknat ut att jag har bott i skåne nu i 2 år,

de känns som en evighet. =D 

Men samtidigt är det nog ett  av de bästa valen jag gjort i mitt liv att flytta ner hit,

det är inget jag ångrar...=) 


ja hur går det med jobb den frågan får jag varje dag. Ja jag kan ju säga att jag 

kanske har nått litet på gång, och det är alltid en början =) Om de går som jag vill 

så kommer jag vara på ett ställe där jag vet att jag trivs,kollegorna är riktigt roliga och 

jobbet älskar jag kan inte bli bättre.. =) 


 

Blir självklart att träna ikväll=) 2 pass idag =) bland annat GooBalle och Zumba =) Och nästa fredag ska

jag på invägning spänande! =) jag har gått ner litegrann sen dom flesta såg mig sist, de tråkiga är att jag inte

ser någon skillnad men alla andra gör det! I-landsproblem! =D 


Ha en fortsatt skön dag allesammans =) 

 


Av kajsaosterman - 25 maj 2013 07:19

Igår var det en mysig och härlig dag :) började med att cykla till gymmet och träna :) väldigt jobbigt måste ja säga men väldigt skönt efter åt :)

Senare på kvällen kom älskling hem från jobbet och vi grillade och hade mysigt :) klart sallad med lite kött :)

Nu ska jag äta lite frukost för klockan halv 9 blir de att cykla till gymmet för funktionell träning:) häng med du också :)

/K :-)

Av kajsaosterman - 22 maj 2013 09:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kajsaosterman - 22 maj 2013 09:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kajsaosterman - 21 maj 2013 09:29

Som rubriken lyder de gör dom, till de bättre :) ja har lite på G nu till sommaren kanske blir på en frisör salong :) där ja verkligen hör hemma och trivs. :)

Vill du bli sommar fin i håret? Slitna toppar? Hjälp med att färga håret? Sätta i hårförlänngNing med lim? Kontakta mig här på bloggen :)


Nu ska jag prata med min coach :)
Ha de gött
//K

Av kajsaosterman - 20 maj 2013 18:21

Dagen har vart underhållande. Mamma var på besök alltid lika trevligt <3 henna hennes hår och fikade med en bladspenat drink som inte var allt för god haha

Nu blir det att åka iväg o köra ett pass Zumba :) börjar bli ont om tid så cykeln får vänta tills i morgon ...

/K

Av kajsaosterman - 14 maj 2013 18:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kajsaosterman - 14 maj 2013 06:49


Jag funderar på att satsa på något nytt, att uutbilda mig till något nytt som är inom hantverk, de ligger i mina gener då min kära mamma är keramiker min syster har gröna fingrar och min pappa är bergsprängare så även jag ska bli något.

Min nya tanke är att plugga upp visa kärnämnen och sedan utbilda mig inom det nya yrket. Mina närmaste vet men ingen annan. Så ligger planen nu. För att få ett jobb som är eftertraktat här nere.

Idag blir det att åka till Ystads folkuniversitet och prata med coachen om mina planer sen efter det till Go och Gla för att köra ett pass fitness Pilates och kanske nått mer :)

Nu blir det frukost. Ha en awesome Dag allesammans<3

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Skapa flashcards