kassiiie

Alla inlägg under juli 2013

Av kajsaosterman - 15 juli 2013 04:58

Sitter och dricker en kaffe och laddar upp musiken för att snart bege sig ut på en morgon joggning:) fint väder kommer de bli idag :)

Till frukost idag blir det hallon smoothie :) med ägg o banan o hallon givetvis:) till lunch blir det en tonfisk sallad! Mmmmm! Mumms filibababa!

Åka till salongen sen och sen blir de att åka o titta på en sak och sen ett Zumba pass om ja hinner :) så ser min dag ut :)

Känner mig så stolt över mig själv för några år sen skulle jag aldrig få för mig att ändra min livsstil men idag är de så:) så najs!

Vad gör ni denna underbara morgon?

Av kajsaosterman - 9 juli 2013 22:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av kajsaosterman - 6 juli 2013 07:48

Denna veckan har gått otroligt fort de var måndag och poooff så var de fredag ^^
Så ja vet inte var veckan tog vägen, i allafall har jag lärt mig av mina misstag och tagit lärdom av dom.
klipper nästan varje dag kul! Och fått veta att man är en klippa på att ge hårmassage så de e ju roligt =)
Blev att sätta i en hårförlänngNing på Denise o torsdags med hjälp av Alexandra =) Blev riktigt bra efter nästan 7 timmar haha lim slingor och sen fick ja lära mig sätta dit Micro ringar , de är mycket mer skonsamt för håret:)

Nu blir de träning! Ska på invägning nu halv 9! Lite små nervös! Men de ska nog gå bra :) tar cykeln och efter de blir de funktionell träning yay! Woork it!

Ciiiaooo amigos!

Av kajsaosterman - 2 juli 2013 20:07

Här har ni en skicklig och kanon duktig hårtatuerare =) Ali går in för vad han gör och gör ditt huvud till det önskemål du har eller gör som mig och ge han fria händer:)
TACK Ali för du gjorde denna grymma tatuering på mig super nöjd! =)

Dagen har gått som smör i solsken klippt fem damer och en liten tjej :) älskar detta jobbet! =) och kunderna har blivit nöjda =)

Nu får man tacka för idag och åka hem till familjen =) Ha en skön kväll alla semester friare=)

/ciao

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards