kassiiie

Alla inlägg under augusti 2013

Av kajsaosterman - 29 augusti 2013 10:36

Nu sitter jag på första tåget som ska ta mig till Malmö stad! Yay!
Ja jag ska åka hem till mina rötter! Ska stanna på vägen upp i Norrköping och hälsa på min bästa vän och hennes man och klart
hennes dotter:)

På fredagen blir de att fortsätta min resa upp till älskade Nyköping! Ska bli så kul o träffa alla! Ni fattar inte känslan ja har! 8 månader sen de är lång tid!!!

Ska även besöka släkten i Stockholm!
O-M-G! Haha ska bli kul de med :) ojaa :)

Ja har saxen med upp så vill ni få den frisyren ni velat ha länge så ring mig :) ja. Har tid och är inte så dyr heller :) hihi

Nej nu måste ja sluta ska koncentrera mig på att försöka sova lite

Ciao Amigos / ms k

Av kajsaosterman - 25 augusti 2013 00:12

 

Sommaren har vart fantastisk och en är den inte slut. =) En början på något nytt är också i görningen =) Dock tänker jag inte avslöja något här för öppet liksom.... varför säga allt till hela cyberspace?? soo not me ^^ 


Ja hur går det med min viktnedgång? väldigt många frågar! och de är så kul för man blir ännu mer peppad till att komma till sin drömvikt!!!! =) 


  • Start vikt var 120 KG! Midja 120 
  • Nuvarande vikt 103 kg Midja 107 



Måste säga att min resa med min vikt kräver tålamod, svett och tårar i mellan åt! 

De är ingen lätt match! men de är ingen match jag tänker förlora heller... 


Det finns så många som inte trodde jag skulle klara dit jag väger idag, finns dom som inte tror jag kommer lyckas, men de är dom jag får min ork och energi ifrån =) Tack till er! JAG ska bevisa för er att ni har fel om mig! 


Jag äter nyttigare max 3 mål per dag frukost,middag,kvällmål. thats it och inga stora mängder som förr. 

Äta frukt och grönt och mycket kött proetin!


Gör bra smoothies på mornarna som inte innehåller mejeriprodukter utan rå varor =) som en klassisk Kassiiie smoothie 1-2 ägg , 1 banan , 1-2 dl bär (hallon,jordgubbar,blåbär ect ect) mixa där har du ett tips på en mättande frukost! dricks vid 6-7 på morgonen eftersom jag är morgon pigg människa ^^ 


Middagen kommer vid 12 oftast =) Då blir de några sallads blad , lite paprika skivor,gurka ect ect och en stekt kyckling bit som är ca lika stor som min egen knutna näve så mycket kött ska man ungefär äta varje dag. sen är det jätte viktigt att dricka vatten! minst 1-2 liter per dag =) Istället för läsk =) dra i några gurk skivor, eller varför inte citron eller apelsin? blir kanon gott!!! =) 


Kvällsmålet blir oftast vid 5 på kvällen då man hälst inte ska äta efter 18.00, blir en kvälls macka med ingenting på och te hälst grönt te eller kvällsro te =) man kan ha lite houng istället för socker =) 


Lite hälsouppdatering är ju aldrig fel, ja tränar inte lika hårt på gymmet som innan, men de har kommit upp några saker som är viktiga men ja är ute och springer på morgonen minst 1 timme och gör olika övningar innan läggdags och annat =) hehe^^ 


Nu ska jag nog ta och göra kudden sällskap inte för jag ett dugg trött en, sov länge på eftermiddagen skulle bara ta en tupplur! 4 timmar där duktig tjej liksom? Not! 


Åh uppdatering, nej jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte bloggat, mitt liv , min känsla min blogg ^^ haha... 

Jag har fått förfrågan om att lägga upp bilder på min vikt då och nu, men jag ser ingen ändring själv, känner bara att jag kan ha fler kläder.. när jag når min dröm vikt på 70 kg då kommer en bild på före och efter men inte innan.. ^^

 

Nej nu blir de gå ut och ta en nypa frisk luft sen in o lägga sig


Ciao Amigos / Ms K


Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards