kassiiie

Alla inlägg under september 2013

Av kajsaosterman - 25 september 2013 19:11

Sista dagen på salongen idag känns i min själ att lämna ett ställe där man vart i 1 år o fått jobba med det man brinner för.
Men vägen har bara bytt riktning tänker ju inte sluta med klippandet ^^

Måste tänka på nuet o få in pengar =) har hamnat på effektiv städ i Skurup med gäng som är grymt roliga och duktiga på de de gör :) här kommer ja trivas :) körkortet är på g också! :) ja pappa de var väl på tiden eller vad säger du? ^^

Sittero lyssnar på Linus Svenning - Knock it
Over :) sjukt bra! :)

Klippte mig i fingret idag så typiskt mig ^^ haha slutet gott allting ggott ^^

Alla på Studio Arton är värda blommor o choklad o så mycket mer :) tack åter ingen för denna tiden :) <3

Av kajsaosterman - 23 september 2013 15:11

HellOooOooOooooh ^^

Nu har man slutat för dagen! Gött! Ja dagen
Har vart najs:) nu blir de hem och steka lite kyckling i kokosolja o lite peppar o salt o en näve sallad o isvatten till de! Sen blir de att åka till gymmet o mjuka upp musklerna inför Zumban! Yay! 20 kg till ska ja minst gå
Ner o sen lite till ^^ mitt jobb kan ja säga ger
Motion mmen behöver ha mina muskler kvar också ^^ hihi!
CIAO Amigos!

P.s vad gör du för att hålla igång din kropp?

[Bild]

Av kajsaosterman - 23 september 2013 05:46

DENNA vecka har ja jobb varje dag förutom onsdag då jag ska tillbringa min sista dag på älskade studio arton och sen kommer jag finnas till på effektiv städ i Skurup all thé time:) ja människor ja har fått ett jobb! Sån känsla! Så underbart! De passar mig verkligen eftersom ja är en morgon människa och slutar oftast tidigt så ja kan få in en rutin i min träning också, har vart ett stort glapp i träningingen men idag ska ja ändra på det, ja ska börja skärpa mig med maten och träningen för ja vill fortfarande förlora mycket vikt:) har så mycket kvar men har kommit en bit på vägen. :) .

Nu är ja naturligtvis på väg till jobb sitter på bussen mot Ystad som ja sedan ska byta till tåg till Skurup :)

Har umgåtts med vänner o älsklingen i helgen :) haft en dans stund eller vad säger du Denise ^^ och haft allmänt mysigt med min man <3

Yes kommer försöka uppdatera mer för nu är de dåligt haha bizzie tjej! Oh hell yes!

Ha en awesome Dag allesammans :)
/Ms K

Av kajsaosterman - 9 september 2013 07:17

Så fort ja blivit helt frisk ska ja ta mig i örat och dra till gymmet! Saknar Zumba! Samt att träna annat! Vågen kommer annars säga ett o annat! Yepp så är de! Veckan i Nyköping var riktigt rolig! Så många ja träffa o så roligt ja hade ^^ märks också att man vuxit i sig själv och inte är kvar på gamla spår =)

Så roligt också att få veta att dom som
Man minst tror följer ens väg genom viktminskningen följer en de är en morot! I Love it!

Nu ska ja bege mig till Skurup o se vad dagen har att bjuda på :) Ha en kanon dag aalla :) på ettt sätt är de skönt att va hemma med familjen <3 älskar min lilla familj <3
Ciao Amigos

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Skapa flashcards