kassiiie

Alla inlägg under oktober 2013

Av kajsaosterman - 30 oktober 2013 05:21

Nämen hej! =) 


visst lockade jag in dig med rubriken, nu tänkte du säkert "vad är det nu som hänt" eller något i den stilen. 

Men de har inte hänt så mycket bara att stormen Simone drog in igår så jag trodde hela huset skulle åka med..

   

Idag blir det att åka till jobb, ska sluta runt 4! så måste med tåget som går 16.40 superviktigt! 

Åh alltså jag känner att jag krånglar med dom! men nu när jag gör detta så måste jag det, har betalt så mycket pengar för det! hoppas dom förstår...

   

Örk sitter och dricker en blåbärs/hallon smoothie med ägg och de smakar verkligen ägg! blääää! men måste i! 

tänker inte avslöja något här som ger mig press eller nått för då kommer jag inte klara det...

 

vad gör ni denna dagen? =) 

Av kajsaosterman - 27 oktober 2013 11:28

Ja ja är säkert inte den enda som glömde att ställa om klockan i natt ^^

Nu har man ätit en god frukost! Söndagsmys! Nu är vi på väg ut till stenshuvud och ska gå med hundarna:) jag älskling och Katja, tanook, vangan o samson :)

Spänna magen o tänka på 3 punkter!
Har verkligen kommit in i träningen igen!! Så jävla skönt rent ut sakt!

Ni får har en awesome Dag!
Ut o rör på er :)

// ms k

Av kajsaosterman - 26 oktober 2013 17:57

mysig lördag deluxe:)

Började mmorgonen med att försova mig så ja fick verkligen hoppa i mina träningskläder och åka fort som fan till gymmet^^ kom mitt upp i allt men va bara 10 min sen! ^^
TABATA var verkligen roligt sen efter de körde ja ett pass Zumba! :)

Efter träning blev de en kopp kaffe med Jennifer:) o sen nu mysdag med Älskling<3 varit på emporia och ätit på yogiboost^^
Och kollat på lite annat ^^

I morgon blir de att gå ut o gå med hindpattrullen, vet inte om vi skulle gå vid allesstenar eller stenshuvud^^ motion för både hund o människa! We like [

Vad gör ni denna lördag kära vänner? /k]

Älskar dig mitt allt!<3
Tillsammans klarar vi allt<3

Av kajsaosterman - 25 oktober 2013 19:28

Här har ni lite lugn avkopplande musik att bara lika och slappna av till. 

Några stycken av regn och vatten=)



slit dom med hälsan =)

Av kajsaosterman - 25 oktober 2013 18:46

                  

åh nu har jag köpt mig en Go Och Gla träningsoverall! 

Skönt att kunna ha före /efter träning =) samt att ha en standard att vara ute och springa i! =) 

Vet ni nått roligt? mina skor puma är exakt i samma färg! haha svart/rosa =D vadå nörd? =D fattas bara mössa o vantar så är hela serien komplett! =D 


Denna overall köpte jag på N-sport i Tomelilla =) Gick bara på 550 kr! värsta kapet då de är märket puma som annars är skit dyrt! så ja jag är inte bara nöjd med priset utan framför allt en schysst kvalitet och ink att dom hade inte så många kvar! så ja hade tur där efter som ja ville ha svart ^^ 

 

Hann inte till träningen buhu! slutade inte förens 4 på jobb så de tar ju sin tid att komma hem ^^ 

NU sitter ja här och myser overallen och skriver^^ hihi 

Jobb dagen har varit kanon som alltid =) 


I morgon blir det träning!

ska gå på ett pass som heter Tabata 

och det här är beskrivningen som jag lånat från gymmets hemsida=) 

Vi tränar styrka och kondition med kroppen som redskap. Vi jobbar i korta intervaller, 20sek och tar i max och sen vilar i 10sek. Gånger åtta på varje övning.


Sen så klart blir det lite ZUMBA!!! 


nu ligger Tanooke här och kollar när jag skriver hihi sötnos! 

ni får ha en awesome fredag! så hörs vi i morgon efter träning! 

 

vad gör du för att hålla igång? 

/K

Av kajsaosterman - 25 oktober 2013 06:48

Gud vad kul de va på GooBALLEN igår! Haha jaja har träningsverk i rumpan idag ^^
Blev sedan Zumba med lite gamla goda låtar alltid roligt!

Idag ska jag nog träna GooPump vid 17.30 om ja hinner har en sak att göra först :) hihi!!

Spänn magen varje dag o sluta inte spänna förens du går o lägger dig! De är jobbigt men de gör dig smalare/dina magmuskler jobbar :)

Ja satt o kolla på bilder sen förra året o nu ser ja lite att ja gått ner ^^ bara 18 kg ^^ hihi yay!

Yay!!! De är fredag!!!! Vad ska ni göra i helgen? Ja ska träna, va med familjen o göra de där hemliga! O nej de är iinte nått med någon siffra ^^

Av kajsaosterman - 24 oktober 2013 16:45

 



Nu är de snart gymmet som gäller göttit! 

ah de ska bli så jäkla skönt och känna hur musklerna jobbar ^^ yay! 

Har inte alls vart på marknaden idag, nja inte riktigt så där jätte sugen =D 


vad tycker ni om nya headern? blev ganska bra ^^ 

Ska orka ta i tu med designen också nån dag med de får vänta. nu ska ja slänga i mig min smoothie berikad på ägg o hallon ^^  sen iväg =) 


Skriver ett litet inlägg på hur träningen gick! ha en toppen kväll, här i skåne lyser solen och 

de är blå himmel! 


/K

Av kajsaosterman - 24 oktober 2013 10:25

Åh vilket underbart vväder de är idag :) kallt men ändå sol o blå himmel;) de gör ens humör så att den toppar mättaren:)

Har nu vart hos tandläkaren kommer kosta mycket detta huee.. Men bättre de och få ha helt friska tänder :)

Igår var ja o Jennifer och tränade styrka (menas med skivstång med vikter och arbeta med din egen kropps vikt) sen core mage och rygg övningar =D svetten rann verkligen =D då jobbar man!

Idag blir de GooBalle och Zumba :) Gooballe är för att träna upp rumpan:) haha
Yes! Hem o ta lite Ipren nu för att verken inte ska slå till! Vill verkligen inte ha den, slapp den sist så kan väl få slippa den denna gången med ^^

Training for life!
OOoooover and OooOOOut
Ms K

Bästa gymmet! Kom o träna! :)

20 DL motivation

Din vilja, din syn på
Dig själv, din chans att förändras,
Oavsett om du är tjock, mullig, smal, jätte smal så kan man göra nått åt de.
TRÄNING + Bra kost
din själv känsla kommer att höjas,
Du kommer bli mindre trött o få bättre
Koncentration :)

Vad har du att förlora?
Vem är viktigast i ditt liv? Nu tänker du om de är mamma eller pappa vänner eller släkt men de är ingen av dom.
DEN viktigaste är DU :)

Du kan om du bara har viljan,
Du kan :)

Ja vet hur svårt de är..
ja har gått igenom exakt samma..
Jag kämpar med min vikt en..
Ja äter 3 mål Per dag..
Ja vägde 120 kg från början!
Nu väger ja 106 målet nu är att gå ner
Under 100 till den 8 november då det är invägning..

Vad är ditt mål?
Har du frågor?
Behöver du hjälp att komma igång? lite motivation? :)

Ja hjälper dig komma upp ur den onda cirkeln.

Ha en bra dag :)

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Skapa flashcards