kassiiie

Alla inlägg under november 2013

Av kajsaosterman - 29 november 2013 04:58

 

Typ Untz Untz Untz Untz Untz Untz! =D

 

Sitter och försöker vakna till jobb öööööööööööööööörk! gick o la mig för 3 timmar sen liksom dårå! haha

jaja får väl skylla mig själv att ja la mig lite väl sent dock =D 

 

 

TYcke denna texten är så klockren! så gö bra alltså... 

AH vakna hjärnjävel haha ja mormor förlåt för ordspråket =D

 

helgen blir full av aktiviteter suck! känner att allt ligger o stressar! huw! 

 

Ja vet inte men känner mig fruktansvärt otaggad idag! men de är nock inte konstigt!

tänker inte skriva ut de här för så kul ska ni inte ha det...

Har lärt mig en sak och de är att ta det direkt med personen de gäller för annars 

blir de skitsnack och gnäll och gnälll allafall när de gäller tjejer... suck suck suck!

 

nej nu till tåget! GÖ NAJS! IDAG ÄR DET FREDAG KÄRA VÄNNER!

 

 

 

Av kajsaosterman - 28 november 2013 23:13

Ja som ja skrev i titeln eller som alla skåningar skulle säga titlen haha åh ja älskar verkligen skåningar ja menar vem gör inte? så gryma! Jag tror jag är lite av en joker för mina kollegor på jobbet ja men sån är jag ja menar det är medfött ^^ trots allt är ja en 05 ^^ En gris en ko en Tystberga bo ^^ btw Tystberga ligger cirkus sisådär 2 mil utanför NYKÖPING nej inte NORRKÖPING, inte KÖPING eller LINKÖPING utan NYKÖPING ^^ skåningarna har lite svårt med de där nya tror ja ^^ taha ^^ 


Jag satt tidigare idag och kollade igenom lite kartonger hittade en bok jag köpt för inte så länge sen den handlar om oss som är födda i OXENS tecken =) 


  • Våra turdagar:Onsdag,Fredag och Lördag =) 
  • Turnummer :6,5,8,15,14,17,24,23,26,33,32,35,41,42,44,51,50,53
  • Våra viktiga åldrar :6,15,24,33.42,51,60,78 och 87

 

vi jobbar hårt, vi gör det nogrant de är då de blir som bäst=)

TÄnkte lägga upp mer tagna bilder från boken men min mobil dog just så jag får väl se till att återuppliva möget tills i morgon ^^ ja vad betyder nu mög kära 05 : bor ^^ slå upp på i skånska lexikonet om de nu finns nått borde finnas i allafall ^^ haha

Fooooooo helvite määään! =D haha


 

Snodde denna bilden från en kompis facebook men tyckte den stämde in så

klockrent på mig och de är verkligen så....


Jag är oftast tyst och säger ingenting

men ja kan störa mig och ja kan säga ifrån om ja tycker nått känns fel.

Jag som är född i oxens tecken är väldigt bra på att hålla igen,va tyst,men när någon

bitchar sig,snackar och talar illa om mina vänner så är har ja en sida med o den vill man inte stöta på...


Exempel: Någon: petar på mig , ja säger lägg av, den fortsätter pet ,pet .pet pet! BOOOOOooOOM! 

tihi nej ja är inte våldsam kan ba bli lite bara lite arg ^^ 

 

yes yes =) gud vad ja är trött, konstigt ja klockan är efter 12! OMG! OMG! som alla americaner säger när dom tycker nått är roligt! IS FRIDAY!!!!!! 


HAPPY HOLYDAY!!! AND GOOD NIGHT 


ha en awesome kväll! 


hörs i mörra! 


kramar till alla där ute med ett hjärta i själen

/Kassiiie







btw bjuder på denna nya som han gjort! haha fy fan kvälls humor... ja skrattar som en gris! nöfff nöff! ^^ för er som inte fått höra de var glada för de brukar få vänner att gråta av skratt ^^ haha ja nej go natt och skratta inte för mycket nu ^^ 


Hade gött


Av kajsaosterman - 27 november 2013 05:48



Vad som ofta händer mig! Soooo enoying!

1. Copy cats! Finns vissa som tar saker från min blogg och skriver om det till deras egna ord de är lite små irriterande men de är lugnt ja är mig själv och tar inte från någon annan.

2. Vaknar 3 o kan inte somna om så tar en buss tidigare till jobb?? Whoo does that? =D

Döööö varmt på bussen! Just saying!
Jobb idag med Lulu o Jenny underbara människor det!
Har åkt på en jävla förkylning! Snuva,hosta, o känns som man har taggtråd i halsen mysigt värre! Känns seriöst som ja kommer få öron inflammation!!!! Örk!

Omg! Ja tror de är någon som har tagit o gjort en raggar dusch bläääää! Stinker ax i hela bussen ewwwwww!

Btw igår kom Jennifer med lite sjuk fika till mig halstabletter o lite annat.
Haha när ja är med mina vänner brukar ja studsa i orden eller säga nått som
Får andra skratta ^^

Mina lite små korkade meningar ibland^^

1. Hallå ja är faktiskt blond på insidan och inte i hårfärgen

2. Undra hur svårt de är att flyga i luften?
Dom har ju också trafik

3. Alltså ja måste köra hem nu mina mjölkpaket fryser

4. Älskling varför snurrar inte de där vindkraftverket medans alla andra gör det?
Han: kanske gått sönder?
Jag; men vadå går dom inte på el
Han:du sa just inte de där!

Ja där har ni Kajsa i ett nötskal ^^ hoppas de gjorde er dag Nu ska ja hhoppa av o Ystad snart!

Ha en super skön dag kära vänner!
Skriver nog ett inlägg ikväll ^^

Ciao Amigos
/Kassiiie

Av kajsaosterman - 26 november 2013 18:19


 

Livet är inte en dans på rosor jämt.


Hon gråter men inga tårar kommer,

Ett leende hon alltid bär för att ingen ska undra.

Leendet är bara en scen.. 

Tjejen vet inte när hur och var längre

Hon springer i cirklar runt i jordens atmosvär..


Hon kämpar hela tiden...

Hon har en kämpar glöd för allt som lever med henne

Hon är omtyckt av andra människor 

Hon bryr sig om jordens levande varelser även om hon inte känner dom


Hon har känslor presis som alla andra

Hon kan som alla andra det tar bara lite längre tid

Hon är unik igenkligen men de är något hon sätter sist

Hon vet att hon kan men hon vet inte om hon vågar 


Tjejen är alltid så rädd

Tjejen har inget självförtroende

Tjejen har ingen självkänsla

Bara i en hemlighet hon bara vet. 


Hon kan inte tänka längre

Känslan är enormt stark och de syns på henne

Tjejen har tapat sin nyckel till låset

på hennes dörr som får dörren att öppnas helt.


Tjejen är anonym.

Av kajsaosterman - 25 november 2013 09:45


 

Hallojj i lingonskogen som man säger från dom trakter jag kommer från ^^ 

Denna morgon fick jag för mig att göra en Egoo Boost med typ 20 tal bilder  på mig själv, 

Har hört många påpeka att jag är fotogenetisk ^^ tycker de är rätt kul eftersom ja har ett rätt vackert ansikte haha oh my där skröt ja lite men va fan de får man ^^ höhö 


Måste säga vilka underbara människor det finns där ute i världen. vad glad man kan bli av en kommentar! okej okej nu ska man väl inte överdriva men i allafall jag blev lycklig =) 



 

Oh gud de är minus grader höll seriöst på att frysa fingrarna av mig när jag fick ut i morse! brrrrr! 

Jaja nog med trams ^^ blir nock gröt till frulle idag sen blir de att ta cykeln o cykla lite lite motion! yes yes..

Träning står på att göra listan ikväll..

Funktionell träning + Zumba =) riktigt roligt.. när man kommer in i gymmet vilka energier det finns! glada,taggade och grymt duktiga allihopa =) 


vet ni vad man glömmer göra väldigt ofta, och de är psykiskt svårt att göra det...

Vi kan ta ett exempel.. du klarar av en svår uppgift vad de nu kan va.. Men hur ofta berömer du dig själv efteråt? genom en klapp på axeln eller tänker fy fan så bra jag är... 


gör ni det ofta? jag glömmer eller så tänker jag inte på att göra det.. 

Men måste bli bättre med det där sitter självkänslan o självförtroendet också=) 


     

haha tog skuggbilder men ville dom stå som ja ville eller nej =D suck! 

Åh nej alltså de där lät väldigt fel men ni får tolka de  som ni vill... ja o mina valda ord 

får alltid andra att skratta men sån är ja det bjuder jag på ^^ 


 

Tog denna blev rätt fin, vattnet i dammen har fryst och de ger en fin spegel bild på huset en del av de ^^ 

ja jag höll på att åka i på kuppen men de gjorde ja ente ^^ tihi... 

Ut i solen nu fina människor och få lite D vitamin ^^ 


Hade gött så skriver jag senare 

ciao amigos

/Kassiiie

Av kajsaosterman - 24 november 2013 18:47

Vi alla förvånas ofta hur Vi kan få vår energi från andra medmänniskor.


Alla har en insperation
Jag väljer att dela min.
För jag vill att just du som läser denna sida kanske kan få ut något av att läsa detta.

MIn insperation kommer som på ett löpband. Allt som jag läser från Facebook,instagram till tidningar till andra personers bloggar och liv.

Kraften kommer från andras känslor, andras tankar, andras lycka och framgångar,
Positivitet där har vi nyckeln som leder oss framåt.

Bilder hur någon förändrat sitt liv genom att ta tag i det göra nått åt sin sitivation de är att ha styrka och vilja att förändra nått dåligt till nått bra :)


Dagens person som jag inspererats av är  min mamma. Min  mamma kämpar varje dag för att få sitt lilla företag gå runt, hon gör saker så fina o så kreativa och de är så underbart att se att hon lyckas. 

Min mamma har alltid funnits för mig i alla lägen även fast hon haft de jobbigt de kallar jag för att vara världens bästa mamma. Jag älskar dig 


Mera inspiration från mig kommer ni kunna läsa en gång i veckan. Här på bloggen.




Du är unik på ditt sätt och kom ihåg Du styr din väg ingen annan

/Kassiiie

Av kajsaosterman - 24 november 2013 08:19

Underbar morgon vaknar till att tanooke som vanligt sjunger awwwowww wooww , han lät mig sova till 8 i iallafall de var ju snällt eller vad säger ni:)

Idag bär de av till äsperöd för att klippa o färga lite :) sen kanske till mamma som står på hövesta och säljer sina underbara kransar o dylikt :)

Sen blir de söndags chill:) hoppas ni haft. En underbar helg kära vänner o familj :)

Av kajsaosterman - 23 november 2013 18:01

snart beger vi oss till bion till de super sköna VIP sittplatserna som är lite skönare en alla andras och ska titta på denna filmen

Är grymt taggad för den första var så jävla bra! O denna har ja hört är bättre! Se vad ja ger i Kajsa betyg!

Dagen i övrigt har rullat på, har inte gjort alls gjort mycket bara haft en chillar dag :)

Vad har ni spenderat er tid med?

/Kassiiie

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards