kassiiie

Alla inlägg under december 2013

Av kajsaosterman - 29 december 2013 09:23

Jaha snart är det ny år då, nytt år hmmm ja det känns nog faktiskt bra nu tihi! 

ja jag vet jag är en sort för sig men va fan alla kan inte vara lika hur skulle livet se ut då? booooooring..

AH gud måste börja packa alla flyttlåder! men ja vet inte vad jag ska packa! är det alltid så när man ska flytta? 

suck bilden ligger inte rätt men vad gör de ser likadan ut iallafall^^  

Har flyttat 3 gånger i mitt liv... En till Nyköping, en till skåne och en nu... yay! 

Helgen har vart awesome ^^ vet fortfarande inte vad som händer på nyår haha mer en att de blir lite dricka kanske ^^ 


 

i morgon vankas jobb, sen är de helg igen! ^^ de är gött =) 

sitter o lyssnar på en låt nu som tomten spela igår, den går i mina lurar hela tiden nu men den är old school men de är förjävla bra ^^


Av kajsaosterman - 28 december 2013 17:47

Allt är kaos verkligen.. Men ja är osynligt stark inombords på något sätt som jag själv inte vet hur det kommer sig lite av en magisk känsla..

Måste börja ta tag i mitt liv nu även fast jag gärna skjuter på det hela tiden.
Mina mål är väldigt höga men de är dom jag måste klara för att jag ska kunna må bra i själen.

Mina löften 2014

1. få en vältränad kropp och väga mellan 65-70 kg.

2. Klara mitt körkort

3. Spara pengar


Vad händer på nyår?

Av kajsaosterman - 27 december 2013 06:38

5 dl kaffe nu vore inte fel o en energi dricka maby^^ gö rolig kväll igår ^^ kolla på jordens dåligaste skräckfilm^^ glömde sätta på
Mig skor åkte i Rosa Foppa tofflor yay! Haha tur ja fick låna skor ffs! Kan ju inte gå i sånt till jobb ^^


Fixade naglarna igår, är inte typen som gör de men Jennifer ville så varför inte :)
Blev najs :)

Se hur denna dagen slutar :) nu blir de Jobb med sus :p yay ^^

Av kajsaosterman - 26 december 2013 08:12

Jaha så startar mellandagsrean nu då! yay! =)

Fick många julklappar av mami och en jätte julklapp av pappa =) som ni får se senare! =) 


Kunde följt med upp till Nyköping igår, men jag valde att stanna hemma då jag ska 

jobba  imorgon =) Casch is king you know ^^ ska även jobba den 30 dec =) 


Har en pil i hjärtat nu som inte går bort så lätt, den kommer kunna tas ut i februari...

Funderar på om jag ska ut och gå en promenad i detta mysiga väder en runda till Tomelilla och sen tillbaka genom

skogen =) Har börjat gå väldigt mycket så det känns bra att hålla igång träningen på så vis...

Har inte varit på gymmet knappt något, men har inte så lätt att ta mig dit. Skönt att det börjar bli ljusare nu om kvällarna... och snart flyttar jag till Tomelilla så då blir det också lättare att ta mig till gymmet. saknar att träna faktiskt..skärpt mig med kosten också så de är Gö bra som dom säger i Göteborg ^^ 





Av kajsaosterman - 25 december 2013 13:25

 

Ganska många som läser min blogg när jag väl är aktiv! =) roligt att de är så många som kikar in! hoppas vi ses 2014 också! =)


istället som alla andra gör idag som att supa skallen i små bitar ska jag själv ta mig en prommenad^^

vet inte dock hur kvällen slutar^^

Av kajsaosterman - 25 december 2013 12:54

 

Är på ovanligt bra humör idag, vet inte varför riktigt men de är jag... hoppas bara det håller i sig...

PÅ fredag vankas det jobb ^^ med sus! =) gött gött =) galna gänget deluxe ^^ 

vad ska ni göra på ny år? ja har inte den blekaste, vet att jag ska klippa och fixa en hårförlängning innan dess. 

Ja för sånt kan jag ^^ 


sitter och lyssnar på The Baseballs! ah dom är underbara dom killarna! love them all! =) älskar denna låten =) 

 

..................................................
..................................................
..............................

Döm mig inte utan att du satt på dig mina skor och gått den väg jag gått.....

 

Saknar mina hårtatueringar, men de får bli senare i livet! måste låta de växa... ELLER!!!! =D haha

dom på jobbet skullle väl dö men ja är sån ja är inte omöjlig ^^

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Av kajsaosterman - 23 december 2013 09:53

 

God jul och Gott nytt år! =) 


Idag ska jag färdigställa mina chocklad popps! =) som jag ska ta med mig till familjen =) 

Helgen har vart hysteriskt awesome med heffa ^^ Roadtrips delux!!! 

Julklapparna är snart klara och har 2 kvar, it sucks haha vet inte vad jag ska köpa juh! 


vart firar ni er jul?

Av kajsaosterman - 20 december 2013 06:17

Har valt att lägga titeln på latin.
Inte för någon speciell anledning men rätt fint ändå.
Vill säga hur underbara mina vänner är, och min familj <3

Allt kommer lösa sig till de bästa även fast jag verkligen inte har koll på så mycket just nu..

jag står helt enkelt i ett spö regn som aldrig slutar, jag vet vad jag måste göra och de är mIn ända chans att ta mig ur detta oväder! De är att lära mig dansa o regnet.
För någon gång kommer solen till mig hoppas jag. Hade mitt öde vart nått annat så hade ja kanske inte stått här.

Nu sitter ja iallafall på de lila tåget som för mig till Skurup :)

Man lär sig så länge man lever,
Gör man ett misstag så gör man om och gör rätt.

Ha en awesome Dag allihopa:)


Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards