kassiiie

Alla inlägg under januari 2014

Av kajsaosterman - 30 januari 2014 22:33

 

Känner att allt börjar komma på plats och lösa upp sig, så tyngden på ens axlar har lättat litegrann i allafall =) 

inte lika tungt att bära nu som de var för en vecka sen, men tar man tag i sina problem blir det genast mycket lättare har jag lärt mig efter många misstag dock men äntligen har lilla Kajsa också lärt sig! high five på den! =Dhah!


Har börjat planera in massor med mål jag ska klara av...=) Heya mig asså! =D


1. Träna mer och ofta minst 3 gng veckan

   2.Äta protien mer och inget socker  

3. Leva livet på rätt sätt! hälsosamt och ha roligt på samma gång! =)

 

Visste ni att jag peppar mig själv genom att skriva ner saker här på bloggen=) Genom

att peppa mig själv så klarar jag det bättre! 

Jag har inga problem att gå och träna på gymmet själv men visst de är roligare med sällskap av min homie  

Så här brukar jag tänka: 

 

Du är din egen coach, du måste peppa dig själv för de finns ingen annan som kan va så envis som du själv!

Du ska klara detta och visa dom som inte tror dig att du kan, du ska visa dom motsattsen, inte bara för andra utan för dig själv också! 

Du är unik, finns ingen som dig du är orginalet =) 

 

Ha en awesome kväll people ;) 

/K

 



      

        

  




Av kajsaosterman - 30 januari 2014 07:19

 

haha ja godmorgon vaknade lite i 7 , tittar ut genom fönstret och ser inte ett smack! helt vitt som i att de är dimma men märker rätt snabbt att de är snöstorm så kul!!! KAN INTE SNÖHELVETET GE SIG NU! huuuuuu!


 

just have faith ... Har jag hela tiden eller ja försöker ha i allafall.Tänk om man skulle tänka negatift om allt? så svårt allt skulle bli?? jag försöker uppmuntra mig själv så jag blir glad på insidan just bara för stunden, och ja har märkt att bara att ge en annan människa sitt leende för dagen kan förändra deras... 


NU blir de frulle nomnomnom!!! =) 

ha en awesome dag i snöyran!


/K

Av kajsaosterman - 29 januari 2014 21:22

 

Ah nya skor! Love thoose!

billigt o bra! =) 

Lacoste baby yach! =) 


Sitter och tittar på Step up The streets! Ah ja älskar den filmen! så jävla gö bra! =) 

Älskar denna scenen den är ju så klockren! haha


 

Snö ovädret har inte gett sig än! ah suck suck suck på de =D haha jaja nu gnäller jag igen men de  är de som gör mig till den jag är eller hur ^^ ja är i allafall inte bara negativ... ^^ 

På tal om att gnälla btw så har jag  börjat få ont i halsen o snuva! jävla timing! men men! 


Jaha nej nu måste jag följa filmen och förhoppningsvis inte nysa bort allt i min väg haha

ha en gö bra kväll flickor och pojkar =) 


Så skriver ja igen i morgon glöm inte checka sida


Adios Amigos ;) puss och kram!

/K



Av kajsaosterman - 29 januari 2014 19:04

  

Såja nu börjar det arta sig här =D har inte så mycket kvar att packa nu.. 

ÖÖöÖöÖrk så drygt det har vart idag! Kan inte bara solen komma nu lite närmare och smälta bort allt vitt puder! Ja menar julen är över och december för länge sen! vi går in i februari i mina ögon ska de vara vår då! men men... ja jag är trött på snön haha! 


Känner mig helt matt, kanske dock inte så konstigt packat ner ett sätt porslin! o de är ett inte 10 utan minst 40 saker av allt! 

 

Tror min hjärna demostrerar med något i huvudet, har lätt huvudvärk haha känns som den ska ta sina resväskor och dra iväg några veckor haha ajjjjjjjjhhh! 

Ah hungrig är man också men vet i fan vad man ska äta riktigt! 


Vad gör ni ikväll är ni också insnöade?


CiAo AmIgOs =) 

/K



Av kajsaosterman - 27 januari 2014 10:51

Ärlighet för mig är nog det viktigaste framför allt, jag menar själv klart har inte jag heller vart ärlig jämt men man har gjort misstag och lärt sig något av dom. 

Jag har också lärt mig genom åren att stå för det jag säger, och ja har lärt mig att ta konsekvenser för om någon annan skulle tycka annat. 

Tror det kallas att kunna ta kritik.. haha 


Jahapp idag består dagen av att ringa samtal, packa och träna förhoppningsvis kanske jag hinner med en kaffe hos min homie också=) får se hur hon har det idag =) 


 

en sanningens bild detta! den säger så sjukt mycket ! I looooooOOoOve it =) 


Nej nu kan ja inte sitta här och skriva till er längre måste få nått gjort idag genom att börja göra en smoothie med ägg,hallon o fibrer! 


Ciao Amigos

/K




Av kajsaosterman - 26 januari 2014 14:31

 

Alla dessa tankar och allt som ska fixas! ÖÖÖöörk! alla frågor, allt som snurrar i mitt huvud! 

Tyngden på mina axlar är värre en någonsin, ingen förstår mig tror inte jag.. jag tror jag har svårt att tro på vad någon säger till mig över lag.... men de är bara för jag vart med om för mycket i det livet jag lever/levt..


Det som är så komiskt, det är att folk tror dom känner mig efter en dag eller två... Och sen så utgår dom från att ja kanske är nått helt annat i deras ögon.. LÄR KÄNNA MIG först har ja ju sagt! =D suck att aldrig någon lyssnar.. 



Nej men ha en awesome söndag kära ni

/K




Av kajsaosterman - 26 januari 2014 11:40

 

Även fast Jag har det så jävla jobbigt just nu med allt så ler jag,

även fast jag känner för att bara tappa allt och få tyngden bort från mina axlar så håller jag fast hårdare en någonsin. Det är att ha styrka, att våga och att ta ett kliv framåt mot ett nytt kapitel.. 

 

Kan säga att detta är nog det svåraste beslutet jag har tagit. 

Man måste kämpa hela tiden om man har haft nått dåligt i bagaget så måste man göra det bästa utav det.

Men ska aldrig mer tillbaka till mitt gamla liv ever! 

 

Träning klockan 16.00 idag! yay!

 

OooOOoOOVer and OooOOut 

K

 

 

 

Av kajsaosterman - 24 januari 2014 22:16

 

Härlig jobbdag idag=) like always... 

I morgon blir det Tabata på gymmet! yay! klockan 09.00 så blir att gå från lunnarp till gymet träna och sen till lunnarp igen! och typ krypa till soffan o känna energin sprudla! =D

tar typ 45 minuter att gå så blir mycket träning i morgon =) me like it =) 


Många frågar mig varför jag inte flyttar upp till hemorten igen nu när jag ändå ska flytta och här har ni mitt svar:


Visst det skulle vara så kul att komma tillbaka till Nypan! Alla vänner och min släkt o en del av familjen som bor där uppe! Men som man säger har man flyttat så har man och min väg leder inte hem en.. 

Jag har mitt andra hem här nere nu, visst att alla Skåningar mobbar mig för min rix svenska dialekt med det bjuder jag på^^ 

Inget kommer någonsin slå Nyköping/Tystberga aldrig men man lever bara en gång och jag tänker inte va den gamla tanten som satt fast i en och samma stad hela mitt liv^^ ja ska ha ett äventyr att berätta =) 


 

Nu kallar john blund här =) och träningen börjar närma sig! 4 passet på denna veckan! yay hejja mig! =) 


viktigaste idag!

Motivera dig själv! peppa upp dig själv! =) 

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards