kassiiie

Alla inlägg under februari 2014

Av kajsaosterman - 28 februari 2014 17:14

  

tänk vad alla vi kan förändras , förändring är kanon bra  men dock finns det ju givetvis dåliga förändringar men det är aldrig försent att rätta till... 


Jag kan säga att jag har inte varit jordens bästa ängla barn, men vem fan har varit det igenkligen? alla har vi våra fel o brister finns inte en enda människa som inte gjort nått fel.. Hur ska man annars lära sig något i livet om man inte gjort nått fel? 


Jag kan säga redan här och nu så alla vet det...


Jag dömer INGEN förens jag själv har lärt känna personen ifråga.. 

Jag har fått höra massor om människor som jag är vän med i dag, alla deras fel, alla deras misstag , varför man inte ska umgås med dom ect ect..

Men sen om dessa personer försöker vända på det dom gjort fel, försöka att bättra sig själva spelar det ingen roll för dom har redan ett märke på sig av alla ,exempel som kriminiell, hora,buse,ect ect 


Varför skulle man inte kunna umgås med dessa människor? vi säger att dom skulle göra något dumt men de är alltid DU själv som väljer om du vill eller inte de är ingen annans fel de är bara ditt, för du är din egen chef.. 



Alla är värda att få en andra chans... vi är bara människor hela fukkin högen! 


 

Kände för att skriva av mig... yeeeeah...

Nu kommer snart Heffa o tomtisch på kaffe  och ja ska hämta min tvätt! yay! 

ha en under bara fredag kära läsare =) 


OooOOoOVer and OOoOOOut 

/K



Av kajsaosterman - 22 februari 2014 18:20

 

Någon gång ska jag ha min egen frisör salong, min dröm salong.. Jag jobbar som städare nu och de yrket har också sin charm så klart men yrket som frisör är det jag mest brinner för. Att kunna skapa nått nytt  med känsla form och kreativitet gäller klart inom färgskalan också! =) här är några klippningar jag gjort och JA jag har tillstånd av dom att lägga ut dom här =) 


Har klippt många nu och fler hoppas jag det blir =) Är mina kunder nöjda så är självklart jag också nöjd =)

I veckan klippte jag min mammas man det blev så här

 

Klippte min pappa idag, tyckte vinterpälsen kunde komma av och fram med något nytt och fräscht!

det blev så här:

 


här kommer även lite andra klippningar och uppsättningar jag gjort =) tryck på bilderna om du vill se större =)

                        


 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Vill tacka min älskade pappa för han kom hit och gav mig 2 fina inflyttnings presenter en ny platt tv! och en efterlängtad micro =) även att du gav mig lampor och massor av annat och är väldigt tacksam för din hjälp det är jag av hela min familj och släkt och vänner =)  Älskar er! 


jaha nej nu har jag lagt en del av min tid här också yes yes =) nu blir det o hoppa in in the fukkin shower and then you never know ^^ höhö 


ha en grym helg alla det ska jag försöka ha <3


OOOoOover and OooOOOut 

/K




Av kajsaosterman - 19 februari 2014 23:18

 

Mammas man klippte jag i förr går dock inte idag, har haft fullt upp med klippningar idag =) har klippt 4 st med väldigt tjocka hår men de blev kanon bra o de är det viktigaste eller hur =) 


 

Shit ögonen går i kors nu igen asså! wtf! ah kanske inte så konstigt! haha har nyss tryckt i mig sallad o kyckling!

Nu blir det lite plugg och sen knoppa i sängen för i morgon blir det att sätta plattan i mattan yeye :P 

Haft en underbar kväll i allafall tihi 


Jo jag tänkte på det, jag är en person som kan säga lite fel saker i vid helt rätt tidpunkt haha asså men de är jag i ett nötskal! eller vad säger ni som har råkat ut för de ;) 


Hetaste rubriken jag sagt denna månaden:


Jag: ah jag måste handla ris idag

han: haha okej varför ska du de?

Jag: För de ekar i kylen! 


Asså ja haha kan skratta åt mig själv ja menar vem fan har ris i kylen??! 


Ja sån här är jag ^^ och med lär de komma kul att folk har roligt åt mig i allafall tyder ju på att jag inte är en tråkig person :P



Natti natti people 

/K

Av kajsaosterman - 17 februari 2014 15:07

 

Det finns en anledning varför jag aldrig tar hel kropps bilder, de finns en anledning varför jag bara tar axel bilder i olika vinklar... Jo jag väger för mycket , jag väger på tok för mycket för att ens accepteras för hur ja ser ut.


Ja jag skäms nått så in åt hela helvetet, ingen kan förstå hur jag känner mig när någon som inte har fett på kroppen säger "fy fan så tjock jag är" "ooooooh ja behöver banta" ect ect... visst jag säger inte att smala människor inte kan känna sig "tjocka" men där är inget fett det saknas bara muskler på er.. 


jag har fått höra hur fet,tjock,ful ja är hela mitt liv så de är ingen som kan komma och säga det till mig och tro att jag ska bli vansinig för det ligger i redan så pass hårt. 

Vi kan ta ett exempel när jag var mellan 12 - 16 år så Simtränade jag varje dag och hade tävlingar på helgerna i 4 års tid men ändå även fast jag var vältränad så in åt helvete så var jag fortfarande tjock,fet och ful enligt visa personer jag inte tänker utlämna här... 


 

Jag kämpar med min vikt idag... ja har gjort det snart i 1 års tid..

från början vägde jag runt 120 kg.

NU är jag nere på 100 kg.. 

 

Mitt mål är 70 kg och då också jävligt snyggt vältränad.

 

Jag va så jävla omotiverad tidigare idag, kände att jag bara vill spy på allt o alla eller ja nästan alla haha..


MEN DE VÄNDE RÄTT FORT.

ja menar jag flytta till skåne för att få ett bättre liv en de ja hade på hemorten. 

Nu kan jag uppleva vad jag vill,göra vad jag vill ah nästan i allafall. :P 

Jag kan säga så här nu jävlar i de! 


GYMMET klockan 18! =) 


sen vet man aldrg vad som händer ^^ 


/K






Av kajsaosterman - 16 februari 2014 10:46

 

I gotta feeling yayayayaya! hhahaha så nice! elller? 

jaha nu har alkohol spelet på facebook spridit sig som en löpeld jävlar i havet haha 

jag drack min öl o nominera 3, en kul grej bara ^^ enligt mig sen att folk gör de med typ sprit kanske inte är så jätte bra... jaja jag höll mig till öl i allafall... 


har du blivit nomminerad? 


 

Nu kurrar min mage så nu blir det lite hemma lagad yogurt! bär,banan o ägg! mumsigt deluxe o en kopp kaffe till detta. Ja bilden är inte tagen nu men de är exakt samma som är i.:) 


vad ska ni göra idag själv ska jag nog gå ut o gå en runda eller två..

hepp hepp! 


/K



Av kajsaosterman - 14 februari 2014 15:58

Skönt med helg mitt knä ser rätt illa ut lite blått o.lite rött här o.där haha.o.varmt som.fanken haha
Mina Gölliga kollegor tyckte ja.skulle.till akuten! Ja ba nej nej de är dyrt pluss.att ja.inte har pratat med.mamma en haha

Vadå mammor vet alltid bäst ^^
Min.mamma vet oftast allt tihi därför.hon är.världens bästa.mamma just saying ^^



Gud ja dör! När jag såg denna bild på fb haha de är ju.dock sant ^^
Nananannaannaanna Batman!

Sitter på.tåget hem.och massa folk.suuuuck Min lur dör snart också jävla bra! Haha.

Jahahaja vad ska ni alla andra.som.inte har en pojkvän/flickvän göra i kväll då?

Puss.o.kram skumbanan

Av kajsaosterman - 14 februari 2014 04:41


 


Känner verkligen hur ögonen vill rulla i kors! japp sovit 2 timmar i natt!!! KUL! jävla knä jävel! måste nog  kolla upp vad det är för nått som hänt! suck! men men först jobbet får ta de lugnt o inte belasta knät så mycket... 

 

Ska bli jävla skönt med helg i allafall! slutar ca 3 idag så de blir najs...

vet inte vad jag ska hitta på i helgen men de lär väl visa sig

vad ska ni göra? =) 


/K



Av kajsaosterman - 13 februari 2014 07:35

Off too work! Sen jobbdag idag.Yay
Får se om man hinner med lite Zumba ikväll
I allafall :-)

Wtf! Var tog våren vägen? Ja.menar de snöar ute! Ja vill ha vår nu!!!!! Inte snö! :(



Ah är rätt skapligt trött alltså Mööööööög! Haha..

Min diet Mat planering idag.

Frukost: 06.00
2 dl egen gjord Smoothie +2ägg + en halv kopp kaffe.

Lunch/Middag 13.00
2 dl.hemma.gjord yoghurt + 3 ägg + vatten

Innan träning 17.00
1 halv kyckling filé + 1/2 dl ruccula + 1/2 dl
Bladspenat + vatten

Efter träning 20.00
1 dl Smoothie

Vad äter ni!?:-)

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards