kassiiie

Alla inlägg under mars 2014

Av kajsaosterman - 30 mars 2014 22:09

 

Ahhhhh shit vilken dag! men den har vart väldigt rogivande om ja får säga så! =) mycket att göra! =)

Chill på morgonkvisten! Sen bilfärd till Ystad o slog en kaffe latte på Espresso house med vänner och sen plattan i mattan liksom =) 


 

Ah sitter och kollar på en väldigt gammal serie men ja tröttnar aldrig faktiskt =D 

The Oc :P är på säsong 4 avsnitt 4 =) ah dreggel delux!!! haha 


fan helgen har vart kanon i övrigt! :) startade med lite grill på fredagen i snogge med vänner, lite samma igår och sen nu idag =) SKÖNT! =) 


Nej nu ska jag hålla Söndag här på sidan! hade awesome!

/K



Av kajsaosterman - 28 mars 2014 16:23

 

Cha cha blogg lovers! ;) 


haha ja dör! kom ihåg när jag började blogga och vilka pinsamma filmer man la ut! örk tur den tiden är förbi;) men ja är inte smartare för de kanske kommer ut en film hahahahaha naaaaeee :P 


Dagen har vart super, återhämta mig kraftigt igår efter en otroligt dag med massa FAIL! höhö :P 


Säger som  de står ovanför min vardagsrums dörr^^ =) 


"Good things happen to those who go for it" 

 

 


Har gjort mycket nytta idag men är dagen inte slut :P får se helt enkelt vad den bjuder på =) 

yes yes =) Spotify + fint väder =) yay! =) 


Btw för alla er som inte vet så ligger träningen på is fram tills nästa vecka för jag håller på med en sak som gör att jag måste lägga ALL min fokus på just den saken...aiiit`? ;) 


Sen blir de jävlar i de :P hehe just say =) 


Ut i fina vädret med er ;) 


OooOOOOOooOoOoOOoover And OooOOOOOOOooOOOooOOouUuuut 

/K

 

Av kajsaosterman - 27 mars 2014 12:29

En person fråga om.min första tatuering nu.fick ja inte med hela men där är den^^
Den har historia den säger ja bara ^^

Alla mina tatueringar har en.historia men vems har inte?

Tjallalalaalalaa nu blir ********* några timmar och.sen ska ja klippa till en, ja.nu mena ja.inte så Hahaa utan.med sax ^^ ahvafan ni fattar haha

Mot scherwooods skogen ;)

Peace and ooOoout
//K

Av kajsaosterman - 24 mars 2014 07:30

Mot scherwooods skogen och jaga troll hahah.yeeeeah =P

Vår!!! Hihi

Av kajsaosterman - 23 mars 2014 19:22

 

Det finns mål vägar och riktningar att gå... Man kämpar hela tiden.. Men där fattas något...

Kompisar med minnen som ingen kan förstå..Ingen här nere kommer någonsin förstå det..


Jag är inte samma tjej som jag var när jag bodde i Nyköping.

Jag saknar alla minnen,alla galna upptåg man gjorde och man brydde sig inte skit vad någon sa..


Jag flyttade från mitt hem, ja flyttade från alla mina vänner, ja flyttade från alla minnen. Trodde jag inte skulle sakna mitt gamla liv.

Men så fel jag hade... 


Jag ångrar inte att jag flyttade hit, inte alls.. 

Folk säger till mig här nere " gå ut och träffa folk" sitt inte hemma bara" 


Det är inte så lätt... 


 


OH ja bara ler.... hahha! 


Att vissa människor bara orkar lägga sin energi på att försöka göra andras liv till ett helvete..


Tyvärr så får ni nog skjuta mig för att ni ska lyckas göra mig illa.. för jag är inte så lätt att rubba haha inte den vägg jag byggt nu den är starkare en någonsin... 


HA en awesome kväll till alla dom som förtjänar det =)

och till er som inte ens finns ord för hur falska ni är just fuck off ;)


/K





Av kajsaosterman - 23 mars 2014 00:13

 

Rätt musik så kommer rätt tankar ut ur huvudet och genom de ut i fingrarna och till denna bloggen.. Människor skriver till mig och frågar hur jag kan vara så stark i eftersom ja nästan alltid har motvind...


mitt svar till er..taget från min egna erfarenhet av livet..


Jag har lärt mig under min väg att de kommer alltid uppstå problem vart man en kommer i livet, det hjälper inte att fly för de kommer nya problem som du kommer att behöva lösa annars läggs dom på högg igen och då är du tillbaka på ruta 1 igen... 


På något sätt ska man försöka hantera sig själv och inte lägga energi på människor som försöker sno din tid och din energi som du lika gärna kan lägga på något du tycker är värdefullt.

Men de är lättare sagt en gjort.. Ja har vart där, ibland är jag där fortfarande men ja har börjat komma på hur dom inte ska kunna sno min energi.. kan inte riktigt förklara hur men sök inom dig själv.. 

Du är en bok full med fakta och information, de finns minnen , saker du velat förtränga och glömma ,roliga minnen allt! sök där för där hittar du svaret... En före detta vän till mig lärde mig det ordspråket.

 

Jag kämpar varje dag för första gången för bara mig.

Jag har alltid kämpat för alla andras skull förr men nu är de mig jag kämpar för, och de är inte alls lika poppis har jag märkt i andras ögon..


Folk blir ofta arga/besvikna/sura på mig känns det som.. hur ja en vrider och vänder på allt, hur mycket pengar jag offrar, hur mycket tid ja avsätter mig, så blir det aldrig bra nog... 


Sen har jag väldigt svårt för en sak, de är att verkligen lita på någon.. 

har mina erfarenheter och har fått nya som får mig mer eller mindre att inte lita på någon alls.. 

Men som tur är har jag äkta vänner och ja har hittat några nya som står mig nära hjärtat.


Finns några saker jag inte tål.. 

1.Mobbare

2. Fjäskare

3. dubbelmoraliska människor

4.tjallare

5.dom som tror dom är nått


ÖööÖöÖÖörk.... sånt kan man väl få slippa haha


nej nu ska jag ta säängen på bar gärning ;) 

sov gott alla skriver en A4 i morgon 

/K







Av kajsaosterman - 18 mars 2014 06:26

Inte alls.hungrig Öööörk!
Men kroppen vill ha men.inte jag..

Ska gå själv idag så.är ju.lite.små nervös över de räcker inte att ja är de tillräckligt över lag tydligen inte... De ska kännas att man lever tydligen..

Ha en.bra dag alla.
//K

Av kajsaosterman - 17 mars 2014 23:49

Nu har ja kopplat in högtalarna i luren o
Satt igång alla 300 alarm med Linus svenning klockan halv 6 i.morgon bitti yeeeut!

Mina grannar lär älska mig! Men kan dom kan jag! Ja.menar den människan ovanför stampar i golvet, seriöst den personen måste ha en elefant som husdjur! För snart går nock golvet sönder o då Försvinner mitt tak och hur oproffsionellt e inte de??! Haha!

O.den jäveln som.bor.under mig är inte vidare bättre! Ja.menar personen verkar tycka om o höras om nätterna o inte.lite heller! Tror ja vet denna personen bjuder hem ett fukkin rugby lag varje kväll! Örk!

Snart har ja varken tak eller golv! Haha åh min.kassa humor ja gråter av skratt just nu!
O trött är ja på de så de är ju = flummig

En sak ja vill dela.med mig av.. Min åsikt just say...

Alla har de inte lika lätt,
Vissa får in saker typ hur.lätt som hälst kan va en teoribok eller vad.som att kanske skriva en text men inte veta hur nått stavas..

ja är en av många som har svårt att få in en bok med.massa fakta o låta de stanna där.. Även.om ja pluggar så går.de inte in lika fort som för många andra.

För vissa är allt en självklarhet, o fattar.man inte så.är man automatiskt dum i huvudet!! Blir så jävla irriterad! Arg! Vansinnig inom.mig Visar dock inte utåt men ja har.för i helvete också känslor!

Ja är.inte dum ja kan om ja vill! De tar bara lite längre tid för.mig
De är nått vissa personer får acceptera ja gör så gott ja kan!!!

O.en sak till!
Sluta fjäska för mig de finns inget värre..



Oh.nej ja är.inte arg ville bara skriva av mig.de:)

Know sleepy time!
Puss o.kram
Kassiiie

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Skapa flashcards