kassiiie

Alla inlägg under april 2014

Av kajsaosterman - 28 april 2014 06:34

Ah va ja är T-R-Ö-T-T! Haha jaja de är måndag och klockan är bara halv 7 på.morgonen
Underbar helg måste jag säga ^^

Bland annat har jag vart med denna prick^^
Inte underligt att man blir som man blir haha tokigt o rolig helg haha

Blir träning idag! O.nu är ja snart nere på 89 kg! Tänka.sig haha yeeeeah ^^
Har träffat en.underbar person med i helgen.. Mhm..


Musik o.sova en.stund innan work work ^^
Over and out/K

Av kajsaosterman - 23 april 2014 11:12

 

Jag har inte alltid vart överviktig de börja när jag upptäckte alkohol,fest och massa annat. Innan så tränande jag varje dag morgon/kväll och tävlade som simmare på helger i ca 4 år tid. det var mitt liv om man såg utanför skolans grännser.. 


Nu är jag snart 26 och ja har tagit tag i mitt liv igen, 

Mycket tack vare min personliga tränare på Go och Gla gym i Tomelilla och alla dess människor som kommer och går från det gymmet. 


Jag har en bit kvar innan mitt mål är nått, men vet ni jag kämpar en även fast jag fan i det fuskar ibland.

Min vikt går ner på rätt håll i allafall ^^  


Många frågar mig frågor som:

hur jag orkar?

var jag hittar min motivation?

hur ja klarar att visa mig bland alla andra,kollar ingen snett?


hur det går med träningen o vad som händer när det blir för jobbigt?

om jag råkat ut för ett avbrott i träningen?

ect ect ect

 

Jag kan säga att jag vet inte var igenkligen min ork eller  kommer ifrån, kanske från min kämparglöd att detta verkligen är något jag vill. Få en snyggare kropp,kunna gå i bikini i sommar utan att skämmas eller bara kunna ha en t-shirt utan linne under.

 

Min motivation är väl lite i samma som orken, men man kan hitta motivation hos andra, bara genom att kolla media eller människor som gått från kraftig till fitness.

 

Jag ignorerar människor som kollar snett på mig, ja har vart med om det kan jag säga, att nu "smala" personer kollat på mig som att "vad gör hon här"  eller nått sånt, men då har jag tittat tillbaka o tänkt "ja samma som du antagligen" 

Har även en gång i en affär fått förfrågan av en normalt smal byggd tjej om varför jag går i den butiken (gina trico) hon tyckte det inte passa att jag gick där.. pgn av min strl..

Sånna människor mår inte psykiskt bra, sånna människor kastar jag in the closet.. Ja menar bara för jag inte då var fitness eller något smal alls så passa de inte i hennes ögon att jag gick där.. 

Jag svarade bara : ja har lika rätt att va här som du.. 

 

avbrott i träningen är inte bra inte alls, jag har fett stor ångest för att jag inte har tränat på ja vet inte hur länge, men idag ska jag ta tag i det igen. Oavsett om jag måste göra det själv så måste jag för min hälsas skull och för att jag har ett mål att nå och ja ger inte upp....

Om du skulle få avbrott i din träning, se till att fortsätta äta rätt så gör bara det väldigt mycket.

Jag har haft mycket omkring mig som gjort att jag satte träningen åt sidan men nu är dom mål/problemen lösta så nu kan ja fokusera på träningen igen. =) 

 

Nu har jag svarat på några av era frågor i allafall :) 

O ja jag vet att ni vill ha en före och efter bild men ja har lovat mig själv att jag ska inte visa den förens jag nått min målvikt så ni får hålla er lite till =) 

 


NU ska jag fortsätta städa och röja här! 

ni får ha en awesome dag! 

/K

 


Av kajsaosterman - 21 april 2014 06:48

 

Har i tanken hela tiden att jag ska ut och jogga eller ut och springa för de skulle göra mig mycket, funderar på att ta en jogging runda i tosselilla skogen idag. =) 

Måste komma igång med träningen igen, har liksom inte haft någon jätte lust, motivationen har inte vart på topp för det har vart så mycket annat..

Jag lovade mig själv att inte bli lat när jag väl skaffat mitt körkort, nu måste jag skärpa mig..haha


Underbar helg har det varit, fått träffa min systerdotter och syster! de var inte igår =)

sen har jag även fått träffa nytt folk vilket alltid är trevligt! =) 


 

De värsta man kan göra det är att döma någon bara för alla andra tycker si och så..

jag vill alltid ge en person en chans för att se vad hur dom är, vissa gånger har alla haft rätt, men vissa gånger inte.


Folk tror jag är en riktig bitch har ja fått höra när dom sätt mig,haha! 

men sen när dom väl lärt känna mig så har dom sagt nått helt annat.

"snäll så ja är dum","rolig", "sjuk humor" ,"trevlig"ect ect

Visst alla går inte ihop men man kan inte gilla alla eller hur , hur fan skulle de se ut...


nej nu ska jag nog ta o städa lite här för de ser ut som ett rent helvete här! 

jajemen ^^ vad ska ni göra idag? =)


Kisses /K




Av kajsaosterman - 18 april 2014 00:29













 


Ah nu har väl alla påsk kärringar flugit  till blå kulla som man säger här i Sverige haha =D 

Såg en hel del sånna idag tur att ingen kommit o plingat på min dörr hihi... 


helt galen dag! Men helt rolig ändå=) Jobbat med Lullu alltid lika kul! =) yeee! 

i morgon har vi lång fredagen! o den satans konstrundan har börjat örk! haha o jah som sa att jag ikke skulle visa mig ute med bilen under den shiiiiiiiii fick ja.. jaja haha.. 


 

vi får se vad som händer under helgens gång =) blir att åka till mamma o nisse i allafall, syrran o siggan kommer så ska bli kul o träffa dom =) aiit! 


Nu blir de kudden för mig! trött tjej =)


Nattinattinatt.... 


Kisses//K




Av kajsaosterman - 15 april 2014 13:26

Dax att dra till jobbet o jobba mellan 13.55 - 19.25 Yay! Alla glider hem o ja glider till jobbet dock inte med bil men de blir snart hoppas jag :)

Gjort nytta på.morgonen :) vakna av strålande sol o.sen bar de av till boan för attt handla 12 säckar jord till mamma! Så ja har fått min träning idag i allafall fy fan.så tunga dom är! Styrka krävs haha

Mamma bjöd på lunch som bestod av

1 st mammas hemlagade nyttiga wraps med kyckling
2 dl mammas sallad (hemligt recept) ^^

Sååååååå gott!


Nu work work work sen i morgon o sen.torsdag sen är.de fukkin helg! Yeeeeeah!

Ha en awesome kväll
/K

Av kajsaosterman - 13 april 2014 11:36

god morgon People!!

Är ute hos en polare o fixar med mammas bil ^^ vi måste svetsa dit möget för de.låter förjävligt rent ut sagt haha

Hann ta lite selfies innan haha vart fan kommer de ordet ifrån på.min tid sa vi ego kort ^^

Mitt självförtroende har ökat pgn av att ja.tappat så.mycket i vikt o.mer ska.de bli :)


Start vikt :120 kg!

Nuvarande vikt 92 kg! =)

Mål vikt 70 kg.:)

Blir träning vid 4! Styrka! Yay!
Vad ska ni göra idag?

Ciao
//K

Av kajsaosterman - 12 april 2014 21:18

 

Började dagen med att åka ut till mamma och fick lite lunch där o lite fika så klart ^^

sen rulla bilen mot borrby strand, älskar skånes stränder på sommaren! känns som att vara utomlands!


 

efter bara en liten stund kom de en tjock dimma så man inte såg ett smack men de ser man nog redan lite på bilden ser jag nu.. men de blev bara mer o mer så jag , Zhiba,jennifer och hennes man börja gå mot bilen.

 

 


stämmer väldigt bra detta... 

 

Har fått lära mig hur det är att acceptera var man är i livet ibland till exmpel att man ibland får bita i det sura äpplet och försöka gå vidare med motvind, har lärt mig på vägen att det har vart svårt,tufft och intensift. 


Tårar har runnit men tårar som kanske inte hade behövt falla om man gjort nått åt saken tidigare,

vänner har kommit och vissa har gått men de bevisade bara att de som stannade var äkta,

Jag har lärt mig att inget kommer till en, att man allitd måste kämpa för att få de man vill ha, inget serveras på silverfat. 


Du är din egen coach i träningen

Istället för att ligga en hel dag på soffan och tycka synd om dig själv för att du tycker du har gått upp 5 kg gå ut och gå med en vän eller så  springer du 50 varv runt kvarteret dock inte så jätte roligt kanske men de är nått du kan göra istället för att lägga ut på "facebook" tyck synd om mig statusar... bara rent logiskt.. 


Du är din egen coach i vad du äter.

Äter du godis,chips,fet mat klart dom som om är är en sånna som går upp i vikt lätt går upp exakt som mig går upp i en jävla fart medans vissa kan kränga hur mycket som hälst utan att gå upp.. 

Ät nyttigare,ät ren mat! de är gott ja har provat och jag blev av med 30 kg pgn av rätt mat,rätt träning =) 


Du är din egen coach i ditt jobbsökande.

Sitter du hemma varje dag , dag in , dag ut tills natten tills morgonen o söker o söker jobb jobb jobb på Arbetsförmedlingens hemsida utan något gensvar? du söker 20 jobb i månaden men får likt förbannat inget jobb? du skickar in aktivitets rapporter varje månad med 20 jobb du sökt men inget händer? vet du varför? sitt inte vid din dator, ut till företag , gör en "speed interljuv"med någon du vet kanske är chef eller nån vän som vet något jobb som söker personal? 

Jag testade speed interljuven och se var jag står i dag , ja har en fast anställning jag har ett jobb pgn av att jag gjorde en speed interljuv =)


Du är som sagt din egen coach med allt du gör..

Du har en egen vilja och du kan om du vill..

MAN MÅSTE VÅGA CHANSA ANNARS KAN MAN LIKA GÄRNA SÄTTA SIG O LÅTA MOSSAN VÄXA FÖR DÄR KOMMER MAN SITTA OM MAN INTE CHANSAR =)

 


 


nu blir de lita film say halleljuha! haha=D

VÄRLDENS BÄSTA JÄLVA FILM SOM GJORTS ÄR!


Gone in 60 seconds! ahhhhh ögongodis i hela filmen! 

nej nu blir de det o sen får vi se om de händer nått mer ruuuuligt under kvällen! skriver en sån här va fan heter det just ja uppdatering i morgon så ni vet vad jag sysslar med aiiiit! =)


Ha en kanon fortsatt lördag och hoppas du fått nån liten insperation av mig ikväll! 

hade gött

// K


 

Av kajsaosterman - 11 april 2014 06:37

snart helg! Yay! Inge fel på veckan alls men alltid skönt med helg :)

Har jobbat med underbara människor på jobbet o de blir fler nästa vecka :)

Haha dagens outfit!!!!

Sexigaste ever!!!

Somnar på tåget när som...
Aja inte långt.till.skurup så nu blir de frulle!

Ciao!

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Skapa flashcards