kassiiie

Alla inlägg under maj 2014

Av kajsaosterman - 28 maj 2014 20:46

 

Sitter på stranden någon stanns i skåne och tänker på allt.

Just nu är det ingen som vet var jag finns eller var jag är..


Havet sträcker sig längst stranden och vågornas sång

lyssnar på mina tankar.


har så god lust o skriva så mycket här men ja radera allt. för vem skulle bry sig? 

Nobody...


tror seriöst jag ska sova under bar himmel i natt! 

XoXo/K




Av kajsaosterman - 27 maj 2014 22:51

Skapligt trött börjar man bli! Men ska inta sängläge typ.nu för imorgon är de upp 4 örk! Känns redan haha

Ikväll har jag haft Yasse och hennes dotter på besök kaffe.och klipp :) så här blev det

Vad tycker ni? :)

Natti Natti

XoxO// K

Av kajsaosterman - 26 maj 2014 17:21

 

Nyss hemkommen från jobbet, vi hade lite jobb på morgonen sen blev de lunch o teambuildning! var faktiskt intressant och roligt! ja hatar o ´prata framför en grupp men så ni vet ja tyckte de var lärorikt! jag med! =) 


Nu blir de skaka ihop lite ägg o bär o lite fibrer på de sen mot gymmet! ska bli intressant o se vad hon har hittat på idag! men en sak är säker ja kommer va trött sen de sa hon sist =D


 

yes en liten power nap innan! skriver sen om vad jag fick göra! yepp yepp ha en awesome fortsatt kväll!

XoXoOo /K


Av kajsaosterman - 25 maj 2014 20:24

...........

Av kajsaosterman - 25 maj 2014 18:50

Well Hello there ladies and gentlemen

Helgen har vart minst sagt awesome! Haha Skåne pågar o skånetöser ni är allt bra roliga hela bunten! Gårdagen spenderades i Sjöbo haha ja kul hade vi tihi! Måste lätt göras om^^

I.morgon smäller de! Hård träningen första dag Börjar! Men först en härlig jobb dag + teambuildning Yes.Yes :)

Vad jag kommer träna kommer ni få veta in i minsta detalj som sickan säger!

Men ja har två speciellt unika mål som jag ska klara!
Det ena vet ni.redan och de Andra kommer här

Jag och några till i ett team ska klara DETTA!!!
Fattar ni så jävla roligt!

Nä.nu måste ja.äta lite skriver senare!
XoXOo//K

Av kajsaosterman - 22 maj 2014 00:33

 

Istället för att sjunka lika lågt som dom idioter som mobbar dig, dom som trycker ner en pgn av din övervikt eller undervikt ect ect! 

Gör inte som dom ligg ett steg före dom.:) gör så här! 


Övervikt är väldigt jobbigt, som sagt har blvit utsatt för grov mobbing under min uppväxt och jag vet hur det är! Jag blev utsatt i skolan, JAG fick byta skola för att lärarna inte kunde sätta dit dom, men tror ni det blev bättre för jag kom till den nya skolan? nej det fortsatte där för några av mobbarna hängde efter till samma skola. 

Mobbingen fortsatte ända tills jag blev 16 år så i ca 9 år blev jag mobbad. 

jag vet vad jag talar om. 


Men jag vet inte hur det är att bli mobbad för undervikt, jag har hört andra människor berätta om att de blivit mobbade pgn av att de vart för smala och att de är typ samma sak bara att man är för smal istället.. 


Idag står jag stark, kommer någon och ens försöker trycka ner mig så vänder jag om och går där ifrån.

Jag vänder alla dessa människors elaka ord till de posetiva och tar dom med mig när jag är ute och springer eller gör armhävningar för att ta ut dom i styrka! 



Gör de dom minst anar.. LE åt dom.

Slå tillbaka med framgång inte med samma mög som dom ord,sparkar eller hårda slag!

Visa dom att du är bättre.. visa att dom att dom har fel...

Du är du och DU är unik precis som du är... never forgett that :) 




 

Jag bestämde mig för att göra nått åt saken.

 

. Jag bestämde mig för att visa att världens alla mobbare som någonsin uttrykt sig mot mig hur fet jag var/är att dom skulle få äta upp vad dom sagt.

Kan säga att jag vill bevisa för en del ur min släkt och familj att dom hade fel om mig.


Att jag kan om ja faktiskt vill... 

 



 

Folk säger att man inte ska behöva göra de o de o de för att någon ska accpetera en, man ska inte behöva visa något. 


MEN hur ska du då bevisa de för dig själv? om du inte kan bevisa nått för någon annan... tänkt på det? 


Men dom visste inte att jag blvit grovt mobbad som yngre de visste ni inte? Jag har gått på många olika skolor, jag har mött olika typer av människor snälla eller elaka.  

jag har till och med mött lärare som utsatt ja har mött de mesta...  


FOLK dömmer mig för hur jag ser ut idag.. lär känna mig innan ni dömmer mig.

Jag är ingen bitch, ja är ingen människa som är elak med flit. 

Ja vil lära känna dig, se hur du är som människa.

Ge mig en chans


XoXoXooOo /K





Av kajsaosterman - 21 maj 2014 07:56

god morgon babes :)

I går var jag och vägde mig hos min pt ^^
Ligger på 91 kg så totalt har jag gått ner 29 kg på 1 år. Är de inte otroligt!?
Har gått ner 11 kg sen januari! De ni!
Har fått ner midjan också till 105! O i början låg jag på 120 i midja så har ju tappat sjukt mycket... Är ju lite så där stolt över mig själv:)!!!!




Idag startar träningen på allvar för min del en liten mjuk uppstart innan nästa vecka. Hoppas jobbet går bra så jag hinner med träningen annars får ja ut p springa helt enkelt^^

På Måndag smäller.de i allafall!
Hårdträningen! 6 veckor framöver med personlig träning med kajsa! Tro mig de kommer ge så grymt mycket!



SÄTT MÅL FÖR ATT NÅ DITT MÅL!!!

mitt ena mål är

Få en fast kropp men samtidigt inte bara bli smal utan ska även.finnas muskler med i bilden!

Vad är ditt mål???? Kommentera så peppar vi tillsammans!

Vill du så peppar ja dig! :)

Hade gött!
XoXo/K

Av kajsaosterman - 17 maj 2014 00:33

 

sista dagen på byggstädet idag! De kändes Awesome! De bästa är nog inte att städa det är nog gruppen som man är med! Vilka härliga människor! ah jag dog verkligen av skratt idag men jag återupp levde och tur var väl det =D

Oh har fått många nya vänner här i gruppen alltid kul med nytt folk!



Nu är man alla fall inte i Skåneland längre, och kan säga att det är rätt skönt att vara borta därifrån ett tag i allafall..  mys! <3 tihi...


 

Nu ska jag vara lite social här känns som det behövs haha =D När man skriver en blogg måste man ju va så konentrerad som möjligt för att verkligen leva sig in det man skriver =D


Ah jag kanske ska bli poet? njaaaaaa eller ?! hahaha


Ni får ha en fortsatt bra lördag people

XoXo / K 



Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards