kassiiie

Alla inlägg under juli 2014

Av kajsaosterman - 31 juli 2014 02:23

 

Ah dagen har vart rätt awesome.... vart ute på lite äventyr under dagen! Men även hunnit fundera över en hel del..

I morgon bitti står det löpning på schemat! intervall träning i skogen! så skönt! I med hörlurarna och spänna musklerna och springa i morgon svalkan!


Även fast jag har semester och bara skulle kunna glida runt på en räkmacka hela dagarna!

HELL NO!  !!! !!!!!!

Här ska det tränas! ska jag mitt mål så kan jag inte unna mig för mycket..! heller.. =D


 

Jag börjar få lite muskler! de är riktigt awesome! Så nästa vecka ska jag och en tjejpolare dra till 

http://elixirfitness.se/

Och på lördag/söndag ska jag o en killpolare ut och jogga och köra intervaller! jävligt gött! 



 




Och med dennas bild valda ord vill jag lägga till att allt kommer lösa sig med tiden, du går din väg just den stig du väljer att gå om de är fel väg byt då färdriktning och utvecklas på din väg :) 


Jag utvecklas,blir starkare och lär mig saker varje dag. Denna bilden som jag lägger under denna text det är en insperations bild.. För den är på mig... Den får mig att vilja kämpa ännu mer att jag ska ner till den vikt jag själv är nöjd med , aldrig ska jag tillbaka till den vikt jag har vägt... Titta och inspereas du kan om du vill!


 

är dock lite smalre nu men nya bilder och mer insperaion kommer i morgon! så GLÖM inte checka bloggen! den är till för er och för mig för att jag ska kunna insperera och peppa just DIG! 


Natti natti folket

/XoXo //K

Av kajsaosterman - 29 juli 2014 08:48

 

Då har min semmster tagit fart känns bra faktiskt =) 

Lite smått och gott som hänt under helgen och måndagen kan jag ta och berätta lite om för er som inte pratar med min in that fukkin phone haha 


Fredags: kom till Nyköping halv 10 , träffa polarna o snacka skit till 1 på natten hälsa på farsan givetvis sen sov ja för gud i himmeln så trött jag var =D


Lördag

 

Utgång med denna tjejen på Lotsen, alltid lika fullt drag och vad som hände där de är ett minne haha


Söndag - Just chilling and killing ^^ whassssssss Up!


Måndag

 

Var ute och jogga 2 km med Billie igår! intervall träning i söra skogen! det var gött ! visserligen inte så långt men de gjorde säkert någon nytta ^^ sen i allafall bar det ut till Tysberga (hemtrakter) :) hälsa på madde o louise =)


 

Idag vet jag inte vad som sker men något roligt antagligen, ska laga lunch till en gammal vän som ska få äta nyttigt mohahaa =D massa grönt o någon kött bit kanske who the hell know ^^ jaja de märks! varmt är det idag skulle bli 33 grader! 


yes yes nu blir de ut i solen lid! tihi!


ha en awesome dag babes

/K


Av kajsaosterman - 24 juli 2014 23:35

 

Hallloj på er! 


Nu har jag typ verkligen packat, o nu är de bara den där jävla känslan av "va i helvete har jag glömmt?" de är ju alltid nått om man inte är en plannerings människa och skriver upp allt på ett papper men palla chiiii hahaa 


Åh de ska bli sååååå roligt! Skönt att jag fått låna GPS så jag hittar vägen! de är dock lite nervöst! har aldrig kört så här långt så de ska bli intressant.. 

Tur jag har resesällskap med upp iallafall! skönt! lättnad liksom.. =) 


AH! asså ja har 2 hem! Ett i skåne o ett i Nyköping... båda känns jobbiga att lämna när jag väl lämnar.. huuuiiww! tihi.. 


 

pärlan fixad så de ska inte va några problem nu =) olja påfyllt check och allt fixat in i minsta detalj:) 


Veckan har vart helt okej :) sköna arbetskamrater man han! vi är fukkin awesome! 

hur ska ni klara er utan mig ?? ;) 

Aja ja har en sån veckans höjd punkt på jobb! ja dog av skratt verkligen! 

 

ja menar halllÅ? den som snodde den måste vart verkligen i behov av den hahahaha ah shit ja dör så sjukt.. Ja allt kan hända verkar det som till och med i skåne =D 


Nu ska jag verkligen packa klart det sista, sen lägga mig o sen börjar dagen med jubb i morgon! 


Peace and OOooOOut

/K

Av kajsaosterman - 21 juli 2014 20:26

 


När bägaren kokar över för mig då kokar den över och sen rinner allt och skapar en flod som sedan samlas igen på nytt för att 2 - 3 månader senare  koka över igen... 


Jag kämpar hela tiden med denna jävla vikt jag går med, och det känns som jag inte kommer någon stanns! Det står helt stilla! jag springer, ja lyfter skrot , ja går på gym! jag gör för fan allt jag äter nyttigt jag kämpar! 


När folk säger till mig att "så fin du blivit" eller "vad smal du blvit"  "åh vad snygg du är"

I mitt huvud är det ett skämt..  det finns inte att någon kan tycka ja är het för i mitt huvud är jag inte ens nära att kunna kallas fin , snygg eller het i andras ögon.. 


  


Jag föll för en stund sen... Jag grät, låg i sängen och kände hur tårarna föll... visste varken in eller ut.... 

skrev av mig... här... för ni ska veta att det inte är en alltid en dans på rosor att ALLTID kämpa. 

DET är inte ALLTID roligt! 


Men efter jag laddat på batteriet, fått ur mig alla negativa ,orimliga tankar som ni har ett kanon bra exempel på här uppe.. (ovanför denna text) 


Då är det bara att komma upp för den där jävla bergväggen! GE SIG FAN PÅ DET!

Fortsätta kämpa! ge nya krafter och försöka se det posetiva FÖR UPP SKA JAG!

Upp i sadeln igen efter att du rammlat av din häst samma sak gäller mig o min vikt! upp igen och visa alla jälva idioter som påstår jag inte kan....eller kommer bli het,snygg och nå den perfektionen som jag är nöjd med.. 


Jag har hittat min kämpar glöd.. De är mig själv... 

Folk säger dom känner mig.att ni vet var ni har mig. Men ja vet inte om ni verkligen gör/har det.. 

För det är bara ett få tal som verkligen har lärt känna mig för den jag är..

 

Ett tips till dig som kämpar med något du vill uppnå..

Någon gång på vägen faller du ner i ett svarthål,ett stup eller vad som! Du blir arg,ledsen ,förkrossad ect ect!

Men du har inte förlorat en! DU KAN OM DU VILL TA  DIG UPP IGEN! 


KÄMPA tills du klarar det, och ge dig själv och dom som inte trodde på dig en klapp på axeln o säg

jag kan, ja är unik, jag är jag och JAG KLARADE DET. 



 

Va dig själv... Du är då som starkast...


Start 125 kg
Nu 87 kg
Mål 65 - 70 kg


(fastare kropp)


Kick it and fix it!!!! 


XooOOxOoOo

//K



Av kajsaosterman - 17 juli 2014 08:06

 

Snart en vecka kvar bara tills jag drar här ifrån! och det ska bli så jälva skönt rent ut sagt att få komma hem! de är mer en 8 månader sen jag var hemma! ni kan inte fatta känslan! ahhhhhhhh lycklig tjej! 


Idag börjar man sent och resulterar också i att jag slutar senare så börjar 11.15 - 20.00 men de är rätt nice ändå man ska väl inte klaga på kvällstid casch is fukkin king! jaja vad är en bal på slottet eller vad säger man? ;) 


ska försöka komma iväg och träna i morgon! måste verkligen! känner att de är mycket nödvändigt! hehe


 

Så trött på allt tjafs,bråk och gnäll från människor! verkligen spyr på allt som har och göra med det..

Säger ni något ja men STÅ FÖR DET och HA din RYGG FRI! Kan du inte STÅ FÖR DE DU SÄGER så håll då igen foderluckan... jag har lärt mig av det därför kan jag skriva det idag.. 

ATT ALLTID HA RYGGEN FRI! 


Omoget folk som försöker hitta tjafs/bråk! 

Please väx upp för fan och skaffa er ett liv... Jag kommer inte lägga mig till er nivå någon stanns har vart där för mycket så nej tack... 


aja nog med sånt! nu ska ja äta frulle , lyfta lite skrot och sen göra mig klar till jubb! =)

Det ska va gött o leva annnars kan de kvetta ^^ 


 

BTW viktnedgången fortsätter neråt!!!! thats fukkin awesome!!!!!


Start 120 kg

mål 65-70 kg (fast kropp med muskler)

förra månadens vikt 91 kg

Nuvarande vikt : 87 kg! 

 

Kan JAG så kan DU! ;) 

 


Peace PeooOOOOople 

XoOOoXooOOoOo

/K



Av kajsaosterman - 12 juli 2014 11:20

 

God Morgon PeOoPleeEeE =) 


min dag igår var rätt nice slutade rätt skapligt från jobbet tack vare en annan kollega som kom och hjälpte upp mig , mycket uppskattat :)) 

Sen for man hemmåt, och gjorde lite små ärenden och sen ut till mamma för att träffa syrran och min syster dotter :) och sen hade jag trevligt resten av kvällen tihi =D 


idag blir de en sväng till boan , inte för ja har casch till de utan för min mamma ska shoppa kläder min siggan! O ja menar ja har bäst smak när de gäller kläder haha =D så de inte blir nått omodernt :P 

Sen vette fan, får se vad dagen bjuder på =) eller vad säger ni?? 


grilla vid stranden ett gäng umgås o bara ha allmänt trevligt? skulle inte det vara något?

why not! =) aja får se vad  som händer =) 


ha en awesome Lördag! 


XoOOXOoOOo

/K



Av kajsaosterman - 10 juli 2014 23:07

 

Denna bilden stämmer rätt bra in på mig ;)

Så taggar inför Beach 2015! 


Snygg,vältränad och Singel :P

vet ju dock inte det kan ju ändras om man hittar den rätte =)


 

Har jobbat hela dagen idag typ,känns som det. men med en rolig kollega  går allt =) Har även klippt lid! =) 

Ah jag tyckter det är rätt ballt! Min mormor har skafft sig Facebook! ja menar hon är född 1928! =D Rätt coolt ändå =) Inte många i den åldern som varken kan eller vill eller förstår sig på dagens teknik! =) 


Ahhh! haft en trevlig kväll annars tihii... Men nu går ögonen i kors verkligen! Ny jobbdag i morgon =) 

I helgen har jag inga planner så , så man får helt enkelt se vad som händer och sker. =) 


Nu kallar sängen! 

Sov gött =)

XooOooXooOOOoo

/K



Av kajsaosterman - 7 juli 2014 19:15

Har nyss klippt en polare så nu kom jag ju på att jag lovade att skriva om min PT träning, vilket jag inte alls har gjort.. Ber så hemskt mycket om ursäkt =) 


 

För att LYCKAS måste du hitta en stark MOTIVATION

Jag har hittat min, ja vill bli fitness modell eller varför inte en personligtränare! 


Att vara glad och posetiv tänka frammåt , gör om gör rätt =)

Man måste få ha sina dåliga dagar men ta ut den rätt..! 


 

Så här hade min pt lagt upp min timmes tid =)


Uppvärmning


5 minuter på Roden ca 1000 meter hann jag =) tyngd 8

50 juminjax

30 utfalls steg

arm sving 

20 sqats (benböj) 

 

Here we GooOOOoO

 


20 Fällkniven med blå boll

15 biceps tyngd 5 kg tror ja

15 bröst 7 kg tror ja (dåligt minne) haha

10 balans arm slickad mot kroppen stå på brädan med knät sen

 från golvet o upp =)

 

Strecha efter fy fan vilken jävla träningsverk ja hade haha

 

 

har fått ännu mer vikter och en skivstång och snart min ställning! nu ska den jäveln bara få plats någon stanns också men de löser sig väl ;) 

 

Nehepp om man kanske skulle ge sig ut och springa lid! :) 

om inte dom andra hör av sig snart så tar jag en tränings kväll! =) hehe

 

Ah jag måste skryta! ja är lite stolt över mig själv! 

Alla äter mc donalds och all dess like till skräpmat! ja håller mig varje gång! 

igår satt alla åt hamburgare,pommes ect ect Ja åt ett äpple o en drack en kaffe.. hur starkt är inte de! =)

 

 

XooOOoXooOOooO/
K

 

 






Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards