kassiiie

Alla inlägg under augusti 2014

Av kajsaosterman - 30 augusti 2014 05:57

Orkar.inte skriva något mega inlägg är så.trött

Zzzazzzzzzzzzzz!

Natti

Av kajsaosterman - 26 augusti 2014 12:23

Hey chicks and guys :)

Har haft bloggtorka rent ut sagt, inte haft någon känsla för att skriva något alls.
Har mycket press från alla håll vilket har gjort att ja bara varit off mot media..

Men nu så är ja back on track ^^

Morgonen börja fuckt kasst men löser sig nog till de bästa nu :) tack vare min bilmekaniker o underbara kollegor som ställer upp för.mig idag :)

Är.lite kluven hur ja ska göra med visa saker
Ohhhh mamma! Typ.den.känslan Som mamma.hjälp.mig.nu haha men.ja.kan själv, vill visa alla att ja kan även fast vissa inom släkten hoppar på mina nerver!

Everything is gona
Be alright to The
End
Just give it time


Håll.alltid.ditt smile på läpparna
Bara för.din dag suger kan du få någon annans att bli bättre.
Just say.:)

Tuffa.tider men men.^^
Skriver senare

XooXoo
/K

Av kajsaosterman - 14 augusti 2014 09:40

Allt handlar inte om träning, svettas och att göra ett grymt pass på gymmet eller hemma eller var fan man nu gör det.. Det finns mycket annat som spelar roll med ..


Mitt självförtroende har väl ökat en hel del sen jag vägde så mycket , det har det. Jag mår mycket bättre, ja är piggare och gladare och orkar mer! thats word! 

35 kg är en hel del.. 

Men efter jag vägt så mycket så finns det inte på världskartan, din finns inte i mitt huvud att jag faktiskt ser bra ut enligt andra som kanske verkligen menar det. 

När jag tittar tillbaka på den tiden när jag var väldigt överviktig och som jag är nu så är det är jävla skillnad, men det är inte bra nog i mitt huvud . ja måste prestrera bättre, ja måste få en bättre figur ett bättre utseende. 

 

Jag brukar säga: haha tur jag har ett vackert ansikte =D men resten är ju just work =D 


 

BTW när ska denna jävla åska och blixt och shit o mög ta slut!?! ja menar hallå ja 3 dagar i sträck! Igår kväll lös det upp som någon hade fått tix på en systemkamera och lekte med den med blixten! lös  verkligen upp allt! 

Idag jobbar jag kväll! sen tar jag helg thats fukkin awesome! 


 

Duckface warnin! haha ja va bara tvungen jööö =D 

nu blir det att hämta tvätten sen lyfta lite skrot och sen är de nog lagom att dra till jubb ^^ 


XooOoOxOoOO

/K


Av kajsaosterman - 12 augusti 2014 12:28

 

Väldigt väldigt många har påpekat min viktnedgång när jag la ut denna, bara posetift på facebook och insta men jag tror vissa lider av lite svartsjuka och avundsjuka. 
Ni som säger att jag har "fuskat" med operation kan ju höra med alla runt om mig,min familj och min Personliga tränare för det är inte sant... Här har vi bara kämparglöd,vilja, rätt träning och rätt mat och massa envishet,posetivitet o många andra energier!!! =) 


Jag blev verkligen väldigt paff själv när jag satt och tog fram den första bilden och sen tog en ny.., att jag ens har tillåtit mig själv att se ut som på bild 1! shit vilken skillnad! Och mer skilland ska det bli.. Många tycker de räcker med hur jag ser ut nu, men det är ju jag som avgör eller hur? :) 

Visst jag ska inte bli någon bodybilder eller bara kött o ben.. ;) 


 

Jag äter en diet som heter Paleo/stenålders kost. :) 


man äter bara kött , inga spannmål som typ ris,potatis ect ect

inga mejeriprodukter bara 

färsk varor  och grönsaker i alla dess färger

bär , nötter och frukt:) 


sök på dieten så får du upp massor!

 
Tips från coahen!

 

 

Istället för grädde,matlagningsgrädde o sånt kan du använda dig av kokosmjölk de är till och med godare och billigare! 


Grönsaker

skit för fan i den klassiska salladen den gröna bollen de är inget bra med den som många vill tro , den innehåller mest vatten typ som gurka!

Köp typ ruccola,bladspenat och allt i den vägen :) bättre,nyttigare och godare:)


kör smooties på morgonen /mellis som du gör själv! inga tillsatt socker eller nått som gör de godare..

är de surt? ta då bara svep haha :P låter ju rätt komiskt! =D


Lunch/Middag 

Berikad sallad med kyckling 

Banan plättar 

omelett gjord på vatten/vann/kokosmjölk hehe så skåningar fattar o 08:er ;) 

finns hur mycket recept som hälst ;) 


nått litet på kvällen!

ägg + bacon + vatten

smootie 

exmpel


Tips!

Drick mycket vatten de renar ut massa skit från kroppen! visst vidrigt att man svettas som man stått i ett inpackat smörpacket i solen haha uuueeew! haha men vadå de är de värt! haha 


2 - 3 LITER PER DAG  istället för cola,redbull eller andra drycker som påstår sig va bra..

jag älskar redbull och JA jag dricker det! punkt! men ja vet jag ska inte men ja är ÄRLIG med det ;) haha 


 


Träning! 


UT och gå om du är nybörjare

börja jogga lätt :) 


GÅ till närmaste gym börja 1 gång per vecka :) 

sen öka! öka inte för mycket då kan de lätt bli att du tränar för hårt o tröttnar för du vill ha snabba resultat! 

ge det en chans! :)  VIll du bli fin får du lida pin! :) 


ta hjälp! de är inte farligt! ingen kollar på dig.. Visst jag har fått bitch blickar från folk men sen har dom kollat bort när man lyft skrot ;) haha 


nej nu måste jag till jobbet skulle skriva mer men får bli ikväll! 

XoXo

/K
















Av kajsaosterman - 7 augusti 2014 09:46

 

NU är det bara en dag innan jag åker från där jag växte upp och ja allt.. Hur det känns vet jag inte.. Men de är lika tråkigt att åka från, man ser liksom allt bakom sig... hur det försvinner i backspegeln, tryggheten försvinner liksom. 


MEN..

 


Jag har fortfarande funderingar på att flytta tillbaka, men det kommer inte bli en.. Utan i framtiden kanske.. för ja är inte klar med skåne en, det finns mer att upptäcka där nere som ännu inte har upptäckts.. 

Alla här uppe säger att man inte hör vad skåningar säger, de gör man visst om man verkligen lyssnar ;) 

Skåne är riktigt fint! stränderna kan man dö för! ja menar hur kräsen har inte jag blivit nu??? hade en polare som tyckte vi skulle dra o bada i Likstammen (åh nej de är inte lik där vad ja vet haha) men nej tack ingen insjö föredrar havet ;)


I Nyköping kan jag varenda gatsten,jag hittar och minnen från gammla saker väcks till liv på något sätt.. 

Jag har träffat många nu när jag vart uppe och även nya människor som kommer ligga mig varmt om hjärtat..=) 

Jag har varit och hälsat på mina barndomsvänner på kyrkogårdarna runt om, jag har umgåtts med vänner och allmänt tagit det väldigt lugnt, Har druckit alkohol 1 gång när jag nu var här uppe, men eftersom jag håller på med min vikt så kan ja inte riskera att dricka allt för mycket sånt :P Man kan ha kul utan alkohol med ^^ 


 

Sorry sorry för dålig uppdatering, men semmestern tog väl fatt i bloggen också.. =D

hör hört många säga "varför bloggar du inte" ect ect.. haha jaja jag ska! ffs! =D


Kommer nog bli lite ändringar i allafall även om jag inte flyttar uppåt landet.. Ska alla fall försöka byta lägenhet för där jag bor nu är då fan ingen hitt! haha hur jag en vrider och vänder blir det fan inte bra! suck!!!!

Nått måste göras!


Nej nu börjar det bli mycket text!

Min farsa fyller idag så gick och köpte ett sånt jävla klockrent kort även om han envisades med att han inte vile ha någon pressent...

 

 

Snällt va =D



nu får ni ha en awesome dag

så lovar jag att uppdatera senare ;)


XooOoXooOo

/K 





Av kajsaosterman - 2 augusti 2014 11:57

 

Nyköpings fest dagar va mycket roligare förr men lite har man hittat endå, för er som inte vet de är typ som marknaderna neråt landet fast inte fullt lika stor förstås.. 

Igår blev det kolla in det med Nathalie och hennes otroligt söta dotter! :) 

Kvällen blev det bara chill! =) inget drickande dirket vet aldrig om det blir ikväll dock ^^ 


 

Var ute och jogga igår morse! så jävla underbart när vädret är underbart och Nyköping har verkligen sin charm! hamnen är en favorit!


 

Hittade några av dessa ^^ lite annat smått och gott med :P Har fastnat för svart och blå så där blir det ett tag :P 

hehe.. NU ska jag iväg till min älskade vän i Tystberga <3 


hörs mer i kväll...


puss o kram

/K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards