kassiiie

Alla inlägg under oktober 2014

Av kajsaosterman - 28 oktober 2014 07:34

Varje dag som går så gillar jag dig mer o mer. Är så Jävla glad att jag fick chansen att träffa dig hjärtat. Du har ett hjärta av guld och ja kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är att du är min

Så fort denna hostan har lagt sig så ska jag tillbaka till gymmet! Längtar verkligen att komma igång igen men vill inte träna när ja har sån jävla hosta! Örk!

Börjar jobba klockan 11 idag redan men casch is King eller vad säger man? Haha

Mitt liv kanske ändras lite men jag kommer alltid vara mig själv och fortsätta kämpa för varje dag som går att komma ner till min mål vikt :) fitness 2015 Is the hit!

Nu blir de att ut o gå en liten promenad :)

Träna hårt så lönar de sig! :)
Ciao

Av kajsaosterman - 24 oktober 2014 22:09

Träningen har fått lega på is pgn av en satans förkylning bläääää hoppas att medecinen ja köpt nu hjälper :)

Denna helgen blir mysig o nästa vecka taggar jag jobb och träning! Fitness 2015 is the shit! ????

?
?du är så vacker o fin och jag är så?
?glad att du är min hjärtat ?
?

Av kajsaosterman - 5 oktober 2014 16:55

Nu är hon tillbaka back on track har vart en kämpig period så bloggskrivandet har fått lega på hyllan men nu har allt börjat rätta till sig!

Helgen är inte Slut en men den har varit riktigt awesome helg! Kick start Delux med träningen på L9 fitness i Skurup ? boOoOoom!
Och de gillar vi eller hur!

Så detta har vart en fitness helg delux! O mina kg ska rasa o muskler ska byggas!

Till er som verkligen inte tror på mig kommer bli riktigt besvikna för ja kommer bli så fett het! Beat that bitches! Mohaha

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Skapa flashcards