kassiiie

Alla inlägg under november 2014

Av kajsaosterman - 28 november 2014 06:08

Andra dagen på nya jobbet! Awesome!
Har nog inte mått så bra på länge på ett jobb! :)
De är viktigt att må bra på sitt jobb och detta är första gången på länge som jag gör det!

Bebis mys med lille lille lucas <3
Idag blir det att åka till Jönköping efter jubb :) de är gött det :)

Ni får ha en awesome dag
/K

Av kajsaosterman - 27 november 2014 06:14

Sann text där uppe men man ska inte bara se de negativa ja menar hade jag inte begått alla dessa misstag eller fel steg då hade jag ju inte vart hon jag är idag och samma gäller dig som läser detta .
Även om de är på gott eller ont sätt har vi lärt oss av dom alla fall jag :)

Kan inte sluta skriva om dig för du är de bästa som hänt i mitt liv<3
Jag älskar dig från månen och tillbaka 100 gånger om <3 utan dig skulle mitt hjärta inte slå för du är mitt hjärta som får mig leva <3

Motiverande ord på en bild tycker alla fall ja ^^
Nu blir de jobb skriver senare

Morsning korsning
/K

Av kajsaosterman - 26 november 2014 18:04

Åkte som sagt ner till Tomelilla igår och bland annat sa upp min lägenhet samt åkte o lämna av lite skit i Skurup.!!! Äntligen är jag fri! Man slipper må dåligt helt enkelt över en sak så jävla gutt! Ja dom flesta vet vad jag pratar om. O ni som inte vet ja ni lär väl få veta senare..

Man ska aldrig och då menar jag aldrig ge upp jaja jag vet att jag tjatar om det! ;)

Men ja har fått smaka på medvind efter mycket motvind så de stämmer att efter regn kommer solsken och att man ska lära sig dansa i regnet :)

Jag kan ärligt nu säga att jag vart arbetslös i 2 dagar men de är chili bananas för i morgon börjar jag mitt nya jobb i Småland BoOoOoOOom!
Ett talesätt som jag också stämmer väldigt bra som jag tagit från företaget vemma som är:

RÄTT TID PÅ RÄTT PLATS MED RÄTT MÄNNISKOR :)

För alla er som inte känner mig o jag gissar att de är väldigt många haha

Jag är lite klantig när de gäller att säga rätt saker som tidigare idag var jag o min älskade pojkvän o handla så kommer vi hem o han vill lyssna på musik i bilen då säger jag :

Vi måste ta ut varorna från kylen och sätta in dom..haha

har lite fler som ni kan få ett gott skratt till haha ja jag är inte den som är den ;)

+ pratar med en kompis i telefon o vill lägga på för ja frös om handen så säger jag : mina mjölkpaket fryser måste åka hem.hahaha

+ vi åker fyra i en bil o en säger kolla vi får nog fan oväder och ja säger ja kolla en trumbon!
Alla börja as garva o sa du menar väl en turnado ? ?

+ ja o min tjej kompis åker förbi ett vindkraft verk o ja ser ett som verkar sönder o frågar min polare va fan går inte dom på el? Hahahah ah är du blond fråga hon
Ja svara nej sist ja kolla va ja brunett o hon svara men du skojar väl nu?
Vadå? Dom går väl på el? Haha hahahah

Aja nu har ni fått en dos al del'a Kajsa

Ciao
/k

PS
nej ja är inte blond;)
Ja är som jag är ;)

Av kajsaosterman - 25 november 2014 10:34

Karma is a bitch!

Städa
Packa
Oh yes

Skriver mer senare så kommer ni alla få en förklaring ;)

/k

Av kajsaosterman - 22 november 2014 15:31

 

När jag väl ger mig fan på något då är det alltid all in till 100 % vad det en gäller.!

Mest gäller det min träning och hur min kropp ska se ut nästa år, 

Och jag säger det att jag ska bli vältränad och få en kropp som jag är stolt över att visa upp i sommar! 


Och nej jag säger det inte bara jag ska visa er! 

Och tacka gudarna att jag har hittat en man som också älskar träning! De är gött det! som han brukar säga hihi! 

Men just idag är jag inte på tränings fronten någon gång måste man unna sig och ja jag ska ta mig några bira idag fett gott ska det bli. Har inte druckit på jag vet inte när men så är det om man vill komma någon stanns i träningen att välja bort saker som man gjorde mycket förr att våga offra för att upptäcka nya mål i livet.


 

Till skillnad från många människor så vågar jag chansa i livet! jag tänker inte bli den mormor eller farmor som inte har nått att berätta för barnbarnen.. ja vill ha upptäckt saker som ung och det är de jag håller på med nu :P 


hehe min kära man försöker göra allt för att få bort mina ögon från denna bloggen haha han misslyckas till och med försöker rappa haha nej nej nej ! HAHA Han ska nog inte söka till Idol kan ni tänka er Alexander Bards kommentar! ja kan Hahaha och om ja sätter in mig som bakgrunds sång skulle nog hela sveriges befolkning avlida =D 


nej nu ska jag ikke va elak =D ;) eller hehe

 

aja ha en awesome lördag people ;)



Av kajsaosterman - 21 november 2014 02:08

?Mys time?
Fixade 2 stycken av dessa idag när älsklingen var och jobbade och tände upp dom när han kom hem hihi

Vi ligger nu och tittar på Sveriges värsta bilförare haha shit asså! Ja tyckte jag va kass men dessa shit haha ah nae dom gjorde min kväll...
Men jag skulle nog kunna va med och bjuda på mig själv haha shit...

There are people
In your life Whom
you unknowingly
Inspire simply by being you


Till mitt hjärta<3
Du är pusselbiten som jag letat efter och nu är tavlan hel.<3 Tack för att du finns och för att du är du i alla lägen<3

/Kassiiie

Av kajsaosterman - 20 november 2014 20:27

Hejsan vad tyckte ni om mitt senaste video inlägg? inte så baaaad för att inte gjort det på länge. Ja tro mig de är inte första gången jag spelar in något sådant men jag har ju vuxit i mina filmer haha för var de mer för rolighetens skull typ "whatever"  i varje mening haha gud nej inte nu längre. eller? =D 


Händer mycket i mitt liv just nu bland annat rör det sig i grytan så mycket kan ja väl säga.. O nej de är inte den grytan om någon tror det.. haha

Ombyte kan man väl säga jag de märker ni under resans gång.. Jag har några saker att ta i tu med innan bomben smälls... =D





Har blivit besatt av denna låten! så jävla gö bra! och serien så klart ;)

  


Ett video inlägg kommer så småning om glöm inte rejta bloggen och dela den vidare! 


Ju mer den delas ju mer människor ju mer styrka!

Kom ihåg tillsammans skapar vi ett team!


/K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Skapa flashcards