kassiiie

Alla inlägg under december 2014

Av kajsaosterman - 29 december 2014 21:16

2015 kommer att bli ett sju jävla år de känns! Ända ut i tårna! Haha!
Lyckligare brutta får ni fan leta efter!

Det finns så mycket ja skulle vilja kräkas på här men nej ja sjunker inte till sådan nivå utan omvandlar sådan negativ energi till posetiv karma!

Höhö!

Mina mål börjar redan i januari! Så sjukt taggad!

1. Skaffa gym kort o börja leva o äta sunt igen!

2. Få mer muskler och få en snygg kropp mer tajt :p

3. Flytta till min o älsklingens lägenhet!

4. Gå ner 20 kg ! BOoOoom!
Har ändå gått ner så här mycket så 20 kg fett till why not ;)

Ha en awesome kväll och av året som är kvar av 2014 :)

Av kajsaosterman - 24 december 2014 10:49

God jul ja de är säkerligen 40.00000 andra som skriver de på sina bloggar men va fan de är väl bara till att följa strömmen denna dagen för annars har vi väl ingen tradition kvar snart (skämt o sido) höhö

Va och hämta denna pärlan igår har döpt han till Black Beuaty ;) ja de får va en han för han har större motor en min andra bil som är en hon hehe

Ha en underbar jul! Btw så jävla gött med en grön jul <3

Av kajsaosterman - 21 december 2014 11:31

En underbar helg har det varit:)
Hämtade skruttan i torsdags och sen har helgen rullat på i all världslig fart :)
Började morgonen att gå en lång
promenad med Bamse :)
 


Vi var och hälsade på min syster i Blekinge igår:)  :)
Underbar kväll! :)

3 days to christmas

Av kajsaosterman - 14 december 2014 10:11

Allt handlar om att vara stark hela tiden.
Men ibland brister de..
man pallar inte tänka på allt man vill rent av bara spy.. men jag har 3 änglar som sitter peppar upp en på jorden igen <3

Tack för ni kom in i mitt liv <3

Sitter ute på altanen med Bamse och möter solens strålar med en kopp of coffe :)
Samt att jag har little by little i hörlurarna för jävla bra låt de där :)

Nu lite planering checka ---->

Mina löften vid nyår :)
Sätt inga ohållbara mål då blir du bara besviken.

/K

Av kajsaosterman - 10 december 2014 06:09

Presis som bilden säger! Detta gäller dock inte träning inom fitness utan till alla oss som har körkort!

1. Ha inte brottom i trafiken! Dina chansningar kan skapa oro och är de tajt mellan dig o den du ska köra om innan låt säga fälten går ihop eller att de kommer mötande vänta då hellre att köra om till efter. JAG CHANSAR ALDRIG!

2. KOLLA DINA HEL OCH HALV LJUS OFTA!
jag möter bilar minst 5 -10 stycken som bara har ett ljus och de andra är sönder eller att det ena ljuset är starkare och de stör! Pluss att du kan få böter!

3. SÄTT INTE PÅ DINA HEL LJUS PRECIS NÄR MÖTET SKER! De kan blända den andre föraren! JAG blev bländad och höll på att köra ner i diket! Så snälla va inte för snabb. BARA för att någon gör så mot dig så ska väl inte någon annan få lida för att någon gjort så mot dig.

4. Tänk dig för i trafiken
Ha inte för brottom
Du kan rädda dig själv och andra genom att köra försiktigt!

En tanke ställare

Från den 1 mars bor jag och älsklingen i eget! Skrev på papper på lägenheten igår! Så jävla underbart! Tack till alla underbara människor som finns och till er som verkligen ställt upp för både mig o mitt hjärta<3

Haha denna är ju bara så där klockren så ja var ju bara tvungen att dela den här ;)

Hepp Hepp
/K

Av kajsaosterman - 8 december 2014 20:20

Fredagen spenderades att åka ner till Skåne och packa fixa och dona med flytten samt städa!

När vi kom ner bjöd världens bästa mamma o mammas man på mat så gött de va! :)

På Lördag morgon blev det att klippa denna tjejen som fått en kemisk klippning av tidigare blondering! Så jag fixa till det med en ny fräsch frisyr! Kortare på ena sidan o längre på andra:)

På lördag kvällen blev de först timmar med städ o fix men polarna tyckte ja skulle komma på Gille så drog dit! Riktigt kul Tack för den kvällen Girls and Boys ?
Älsklingen kom senare och det gjorde hela min kväll! Att få vara med den bästa av dom alla kunde inte bli bättre med dig vid min sida <3

Stort tack till jocke och emlan som hjälpte oss med flytt lasset från skåne till Småland! Ni är guld värda de ska ni veta <3

Tänkte på en rätt rolig sak haha
Jag började i Sörmland
Jag förflyttade mig till skåne
Ja och nu flyttar jag mig till Småland

Allt på just S är de nått med just S tro? Haha

Nu blir det kvälls mys med ängeln i mitt liv så får ni ha en awesome kväll

/K

Av kajsaosterman - 4 december 2014 19:10

I LOVE YOU
Patrik
<3

Thats right keep it up ;)

Är du avis på mig för att jag vågar chansa i livet?
Är du avis för att jag lyckades få ett jobb på en vecka efter mycket slit?
Är du avis för jag hittat kärleken och flyttar ?

Jag riktar mig till personer som har energi över att försöka trampa ner mitt liv när de inte kan FIXA sitt eget!

Snälla fixa ditt liv våga chansa för fan! Ni lever en gång och vad har ni att förlora liksom sköt ert liv istället för att gnälla o klaga över mina val som ni inte har ett not med att göra.

Just say

Av kajsaosterman - 2 december 2014 22:21

 

Allt börjar falla på plats äntligen! 

Jag har letat efter den sista pusselbiten så länge och äntligen har jag hittat kärleken i mitt liv som förgyller alla mina dagar och han får mig verkligen att le varje dag. Han får mig att känna mig värdefull och han gillar mig för den jag är du är min andre hälft tack för att du är du och att du finns <3 


Jag har Nytt jobb

Håller på att bosätta mig på ett Nytt ställe

Har fått lära känna nya underbara människor

Är närmare min hemort 

Lika långt till både mamma o pappa närmare min syster

Kan de bli bättre?

=) 


Lite insperation och motivation till er :) Även fast jag flyttar från skåne så kommer jag fortsätta insperera och motviera människor och även ha fortsatt kontakt med människor som är med i Vemma, tränings motiverade människor ect ect :) 



  /K



Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards