kassiiie

Alla inlägg under januari 2015

Av kajsaosterman - 31 januari 2015 09:05

Snö kaos i hela länet de må jag säga men Österlen är nog där de är minst snö och idag lämnar vi skåne och åker hem till älskade Småland <3

När älsklingen kom igår överraskade jag han med dessa <3 <3 <3

Mamma och Nisse bjöd på god mat samt en poker kväll där jag förlorade suck haha nått säger mig att ja inte ska spela poker bara med mitt hjärta hahaha ;)

sen blev de att åka till wiberg och Dennis och spela lite spel :)
Trevligt de :)



Så här ser de ut här blir att åka till bullen och bönan och boan en sväng innan vi åker hemmåt <3

Ni får ha de awesome för de ska vi <3

/K

Av kajsaosterman - 30 januari 2015 07:31

Snart varit i Skåne en vecka. Som sagt hände det en insidänt men nu är bilen på verkstan så ny ruta är på ingång:)

Det bästa är inte att det är fredag idag utan de bästa är att min sambo är på väg ner till mig! <3 kan inte ha en bättre man! Ska bli så underbart att träffa dig igen <3

Såg att min bil va i tidningen också..

Så nu blir det lite frukost med mamma :) och sen fixa o lite o sen hämta min älskade patrik <3

/ K

Av kajsaosterman - 28 januari 2015 19:53

Många förlorar sina nära och kära i den obotliga sjukdomen cancer det är hemskt att det inte finns något botemedel.

Det vi kan göra är att fortsätta leva åt dem.
hålla styrkan uppe och kämpa för deras skull för att minnas dem för den kampen de gjorde. <3

Idag har änglarna hämtat hem en alldeles för ung ängel. Mina tankar går till din familj och nära och kära .

RIP
Vila i frid Robin

Av kajsaosterman - 28 januari 2015 13:33

Är som sagt i Skåne och hälsar på. Så just nu sitter jag och väntar på wiberg så vi ska göra boan osäkert haha

Igår när jag kom ut till bilen så möttes jag av detta.... så jävla arg blir man! Palla liksom! Slå sönder din egen jävla bil du som gjort det! Riktigt ledsen blir man.. men tur man har bra kontakter så ny ruta är på ingång..

Mammas katt har en rätt skön stil! Dock använde hon mig till klösbräda! Haha ah ja dör. .

Saknar mina pojkar där hemma <3
Inget är sig likt när ni inte är med.
Älskar dig Patrik <3

/ciao K

Av kajsaosterman - 25 januari 2015 11:12

Blir att åka till mamma idag hoppas vädret på vägarna håller i sig och de blir först Trelleborg och sen mot Österlen.

Kommer sakna min kära man något så in åt helvete känner de redan nu<3 <3 <3 men jag åker ner i ett syfte som måste göras!

Tillsammans är vi starka älskling <3

Av kajsaosterman - 24 januari 2015 15:58

Tur jag har min älskade sambo som tar hand om mig när jag inte sover <3 Älskar dig älskling <3

Igår for vi och hämtade hans dotter och sen till några ur släkten och åt hade taco middag :)

Sen hem och ja dök ner i sängen o somnade jävla snuva! Nån som vill byta näsa med mig?

Ciao
/K

Av kajsaosterman - 23 januari 2015 00:44

Känner mer eller mindre överkörd av en bulldozer.....
Huvudvärk till tusen mina hjärnceller har hoppat ur o packat sina resväskor och hjärnan är på god väg ut...

Sjuk humor från en väldigt klok människa! Haha jag dör av skratt inom bords..
Tur att någon har kul för sig själv..
Hahahah hahaha

Over and out

Nu har jag mitt allt bredvid mig<3
Glad att jag har dig alltid vad som en händer <3
/K

Av kajsaosterman - 22 januari 2015 18:53

Snart helg och planerat var de att jag skulle få va utan hjärtat i helgen men tydligen blev de ändrat så mitt hjärta hänger med till skåne <3

Massa mys!

Hälsa på vänner och familj blir det :) samt klippa en del :) gå vid stranden , ta med hjärtat till fiket som jag firade hans 25 års dag på <3 Gör allt för dig min prins <3

Ska göra allt som ingen annan tjej som du har haft gjort för dig tidigare <3 Älskar dig massor och längtar tills vi syns i natt <3

Va och klippte lite idag känns jävligt bra!
Behöver ni klippas så säg bara till :)

/K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Skapa flashcards