kassiiie

Alla inlägg under februari 2015

Av kajsaosterman - 24 februari 2015 17:11

Börjar detta inlägg med lite skön torr sörmlänsk humor :D

Börjat på ny gamla jobbet igen känns awesome faktiskt :)
Så nu blir det att gå igenom lite saker inför flytten på fredag <3

Saknar mitt hjärta men får se han inatt hihi <3 Älskar dig min ängel <3

Av kajsaosterman - 23 februari 2015 08:30

God morgon :)

Vaknade runt 4 i morse kul liksom nooot!
Äntligen börjar snön ge sig igen hoppas inte de kommer mer snö nu piiii katten som dom säger i Skåne haha

Nu kan de bli vår tycker jag vilka håller liksom inte med mig :p

Hoppas solen dyker upp idag skulle behövas lite D vitamin :)

Av kajsaosterman - 21 februari 2015 21:47

Hej hopp :)

Denna dagen är snart ett minne men alla minnen kommer alltid finnas kvar dom man väljer att ha kvar :)
Resten raderar man vill säga de dåliga men i mitt liv som jag fått starta med världens underbaraste kille finns inga dåliga minnen bara värdefulla minnen som alltid kommer leva kvar <3

Tack för jag fått äran att få bli din sambo,
Lyckligare tjej en mig kan man nog inte hitta , kärleken som brinner hos mig för dig har aldrig brunnit så mycket <3 Älskar dig mitt hjärta <3

/ k

Av kajsaosterman - 21 februari 2015 00:27


Haft med denna lill grabben idag hittat på massa bus med oss! Fikat och handlat och sovit o lite till :) gull unge

Blev taco gratäng till middag
Ciao
/K

Av kajsaosterman - 20 februari 2015 09:53

Inte långt kvar tills vi flyttar
Tvättat alla kläder snart en hel del men en bit på vägen :)

Bamse har gjort mig sällskap i tvätten älskade hund

Åka och hälsa på denna söte bebisen sen. Bebis mys!!!!!

Älskar dig Patrik

Av kajsaosterman - 18 februari 2015 14:37

Har denna mannen i mitt liv och dig ska jag få dela resten av mitt liv med lyckligare tjej finns det inte <3

INGEN kan krossa oss för äkta kärlek krossas inte i första taget <3
Kommer aldrig släppa dig hur mycket en folk håller på <3 för jag älskar dig över allt annat <3

Hahahaha asså gud! När ska ni fatta att hur ni en vrider o vänder kommer ni aldrig kunna få oss att lämna varandra?
Era försök är värdelösa just saying bitches ;)

Hahaha skrattar bara och ler för jag har det ni vill ha de ni aldrig kommer få just say ;)



Älskar dig Patrik över allt <3
Vår familj <3
Vänner <3

/k

Av kajsaosterman - 18 februari 2015 07:45

Så skönt att vara tillbaka på det gamla jobbet där man kan känna sig säker på att man får den lönen man ska ha.

Har prövat olika jobb men de flesta har visat den sämre delen och när man gått på en nit en gång går man inte på den en gång till.
Skit snack är nått jag inte tål och sånt orkar man inte jobba i Heller så detta blev bäst.

Så nu är jag tillbaka där ja startade och de är så jävla skönt :)

Älskar dig Patrik <3

Av kajsaosterman - 15 februari 2015 18:21

Mys hela helgen med älskling som alltid då vill säga <3 det är inte kul att vara utan han har jag kommit framtill mycket bättre när vi är hela tiden blir så mycket roligare då :)

Snart flyttar vi till lägenheten! Mys! Oh det bästa är att vi har typ av samma smak när de gäller möbler o allt men de har vi när de gäller de mesta och de är därför vi klickat så bra ihop <3

Är så jävla trött på människor som inte gör annat en att försöka trycka ner andra för att de mår så jävla dåligt själva inom bords.


Varenda gång någon har försökt trycka ner någon i min närhet är jag där lika snabbt och drar upp dom på benen igen. Så ni som håller på bara lägg ner för inget av de ni håller på med fungerar

Och Varför gör jag det?

Jo för att personerna bakom dom där dataskärmarna eller telefonerna är rikrigt kaxiga och tror dom är nått där. Men när de gäller när man möter dom öga mot öga är de så jävla FEGA och RÄDDA.
Dom är stora bakom men framme är dom så små för dom vet att det dom gör är fel!

Istället för att kalla någon för fet , dum i huvudet eller efterbliven så kanske de är du/ni som just nu läser detta som ska söka hjälp? Eller kanske behöver gå och prata med en psykolog.
Det finns hjälp de handlar mest om du är villig att ta den?

Cappisch!

/K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Skapa flashcards