kassiiie

Alla inlägg under mars 2015

Av kajsaosterman - 31 mars 2015 19:16

Längtar så tills på torsdag då vi får se dig för andra gången men lite större denna gången <3

sötnos! Har lärt sig säga tajsa <3 Hihi

Snart påsk då blir de firande med släkten både älsklingens o min <3

/K

Av kajsaosterman - 31 mars 2015 06:56

3 dagen på nya jobbet kaboooom!

Folk säger blod är tjockare en vatten.. ah jo men denna texten stämmer bättre..

Blod gör er relaterade men
lojalitet gör er till en familj <3

Jag står upp för mig själv och de är inte alltid så omtyckt.. men har folk inte rent mjöl i påsen så brukar de bli jobbigt för dom för ja ger mig inte... vet jag därimot att jag gjort fel så naturligtvis står jag för det och backar men har jag rätt i något så tvekar jag inte att kämpa för det..

Folk gillar att utnyttja mig lura mig ect ect snacka skit o vara allmänt omogna.. men jag tar ingen skit och får dom inte tillbaka av mig så kommer det en vacker dag då de gör något liknande mot någon annan o kanske får tillbaka på ett annat sätt..

de är som att komma till en ny släkt.. de gör allt för att trycka ner en ect ect men så funkar det inte för mig. Ja visar mig bättre o mognare.. de är bara pinsamt o ett omoget beteende de håller på med varför ska jag lägga mig på en sån dagis nivå?
Ja har redan upplevt dagis o behöver inte göra de igen.

Tack för mig

/K

Av kajsaosterman - 29 mars 2015 23:33

Åh vad man vill kräkas på människor som rent ut sagt utnyttjar en totalt.. men allt slår tillbaka någon gång på dom.. människor som gör så här har inga äkta vänner för de kan inte eller vet inte hur man behåller dom bara hur man förlorar dom.



Nu blir de kudden <3

Av kajsaosterman - 29 mars 2015 22:37

Bilen fick nu en ny uppgradering! Av världens bästa sambo <3

Älskar dig <3

Av kajsaosterman - 29 mars 2015 21:10

Just say...

Av kajsaosterman - 28 mars 2015 18:49

Så där ja då är påskliljorna o panserna planterade samt älsklingens buske eller träd eller vad de nu är ^^

Var ute hos svärmor o svärfar och skulle hålla på lite med min S40 men när jag hade tagit kaffe skulle jag gå ut men dyker mot dörren givetvis... haha dolk brukar kalla mig "dykaren" i Skåne dom som vet vet o mer behöver ja inte säga :D

Slutade med inlindad fot o ömhet haha de ska ju vara jag :D
De mest roliga var att alla blev oroliga var av jag sitter o as flabbar för mig själv haha

Men ja lever o mår bra ^^ old pic! Haha

Nu blir de fortsätta städa hemma <3

Av kajsaosterman - 27 mars 2015 18:56

Åh ja där är mina nya converse Diesel skor så sköna! Underbart snygga love Thoose!

Söta trollunge! Lik din underbara kusin My upp idagen

Busat o badat o druckit kaffe med trollmor <3


 

Bebis växer!

Både jag och älsklingen länkar tills den 2 april då vi får se vår prins/prinsessa eller både och ja vem vet ^^ 


Nu blir de fredags mys / k

Av kajsaosterman - 26 mars 2015 17:40

Va ja har varit ekonomisk ^^ köpte denna för 150 kr rena kapet då den funkar galant!

Postafen o samarin mot illamående o halsbränna yes.
Nu blir de att laga mat samt mysa med min underbara man i soffan <3

Hihi <3

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards