kassiiie

Alla inlägg under juni 2015

Av kajsaosterman - 27 juni 2015 23:19

Blev en tripp med heffa till bullen och bönan Österlens bästa fik! :)
O är man gravid som jag är så får man ta en bit sådan också

Så jävla gott rent ut sagt!

Blev en tripp till Skurup också där vi gick en promenad med natta <3

Var även på bo o ohlsson och köpte en hel del kläder till vår älskade lilla tjej som kommer i oktober <3 samt lite annat till mig o älsklingen där hemma <3

Köpte denna fina klänning till min mamma <3

I morgon åker jag hem till Småland igen <3 ska bli underbart att få krama och pussa på min älskade sambo samt träffa våra djur <3 saknar dom så mycket :)

Men blir skåne nästa helg igen men då åker mitt hjärta med mig och då blir det att ta en picknick på stranden och massa mys <3

Så jävla god!

Ha en awesome fortsatt kväll <3
Avslutar denna kvällen med ett avsnitt av sons of anarcy :)

Natti natti :)

/K

Av kajsaosterman - 22 juni 2015 22:36

Vi längtar så efter dig <3

Av kajsaosterman - 21 juni 2015 22:37

Finns ingen människa som jag älskar så mycket som dig <3
Du bara du <3

Längtar tills vi blir 3 <3
Du är och kommer bli den bästa pappan till vårt barn <3

Vi två för alltid älskling <3

Av kajsaosterman - 19 juni 2015 21:28

Firar vår andra familj <3
Middag o spel och skratt hela dagen o kvällen lång! :)

Grabbarna vann dock både o kubb och trädgård ös yatci^^ nybörjar tur eller vadå hehe

Fick sötaste klädplagget till vår lilla Bebis <3
Tack till vårt hjärtas ena gudmor o gud far <3

Av kajsaosterman - 14 juni 2015 16:00

GRATTIS en än gång till våra underbara vänner som gifte sig igår <3

Ett sjukt fint bröllop och middag och en kanon bröllops fest med mycket folk :)

Stod i baren med Martina och de var riktigt roligt :) många minnen o oförglömligt :)

Osminkad men va fan gör det :)
Satte upp brudens bröllops uppsättning och hennes tärnors :)

Nu blir de mys med la familia <3
Och i morgon börjar man jobba heltid på stålfors :) klirr klirr i kassan :)

Älskar dig över allt annat inget kan få mig lämna dig hjärtat <3
Om någon försöker trycka ner oss bygger vi upp varandra <3
Du är min man <3

Av kajsaosterman - 8 juni 2015 22:02


Helgen har varit riktigt bra :) 

Har funnit äkta vänner som finns i vått o torrt alltid, som ger och tar lika mycket en del av min nya familj är ni bröder och systrar <3 


Älskar min Patrik  över allt.

finns ingen som har det du har,  du är det bästa som hänt mig <3 och vi väntar vårt gemensamma barn mellan den 18 -20 oktober <3 

att veta att du är bara min gör mig så lycklig i själen, att vi litar till 100 % på varandra att vi är menade för varandra så mycket jag älskar dig har jag aldrig älskat en annan människa .

att se hur tjejer tittar gör inget  för dom får gärna se vad dom inte har i sina liv. 


Älskar dig nu och för alltid  min älskade Patrik <3 

Har lärt mig att ställer man upp hela tiden för fel sorts människor så tar dom en för given till Slut även fast dom inte står där när man själv behöver hjälp..

Nej nu blir det hårt mot hårt och jag kommer inte ställa upp för dom som inte kan ställa upp lika mycket tillbaka.
Vänskapens grundregel handlar om att ge och ta.



Mamma o pappa älskar dig över allt annat<3

Av kajsaosterman - 3 juni 2015 09:28

Atlas gör mig sällskap medans bamse ylar inne i lägenheten.. Idag är det tillbaka till jobbet efter en satans förkylning med feber och mycket där till...

Underbara vän som kom med både te och immun brus samt mycket annat :)
Har hittat vänner för livet här uppe och vissa har visat sitt rätta jag med tiden men sånt är livet men vissa står kvar och de känns kanon för man ser vilka som är äkta o inte..

I helgen blir det antingen att åka till Skåne eller Nyköping :) tror det blir skåne för det är inte så långt hehe.. men nyköping kommer det med <3

Bebis växer o mår kanon <3
Älskar min sambo över allt <3

Xoxo/k

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Skapa flashcards