kassiiie

Alla inlägg under augusti 2015

Av kajsaosterman - 28 augusti 2015 00:23

drabbats av jordens förkylning under veckan men äntligen börjar den avta :) men hostat så tror bebben ska komma ut tidigare.

var hos bm idag och nästa vecka blir det att gå på tillväxt ultraljud då jag har en rätt stor bebis o kan även då kolla om de är en hon eller han till 99 % :)

skrev på de nya hyreskontraktet idag med :) så snart flyttar vi till större ska bli otroligt skönt att komma en bit bort dock bara 300 meter men ändå :)

Blir att besöka Växjö BB i mitten på september de är inte långt kvar nu tills vi får se vår älskade plutt

<3Älskar dig nu och för alltid min Patrik<3


Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Och jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår

När som klockorna har stannat
Och tiden tycks stå still
Och man inte vågar säga
Det man längst i hjärtat vill
Då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer
Är det alltid du och jag

För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
All min längtan vill jag ge

Ja, all min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge
<3

Av kajsaosterman - 23 augusti 2015 00:22

ah nu börjar man märka verkligen vad alla snackat om när det gäller den extremt jobbiga tiden som gravid men samtidigt är känslan av att känna ett liv i magen så underbart det är obeskrivligt min bebis gillar att gärna sparka ner men de är ju en härlig känsla eller ? NEJ de gör så jävla ont haha ja ni som är eller vart gravida vet vad jag pratar om^^

Ja har knappt någon energi längre även hur många järntabletter eller järnberikade frukter jag en äter så finns inte energin eller orken pluss att jag fått foglossning på detta och de är ju inte de skönaste eller som att ischias nerven ligger i kläm eller att man går upp på toa minst 3-4 gånger per natt

jag skriver inte här så mycket längre men de är för att orken inte finns men de kommer bli bättre med tiden då jag ska komma igång med ett företag inom hälsa of course !
jag ska bli top notch igen :) för just nu är jag ett skåp haha jag går som en pingvin noo bones just feets =D
har du inte sätt en pingvin springa så har du inte sätt mig skämt o sido men man måste ha lite roligt åt sig själv haha

Från det ena till det andra så delar Bamse o Atlas säng haha gulliga djur vi har OCH sen har vi nu beställt en 3 i ett barnvagn gött som attans :) 


nu är vi ute hos svärföräldrarna o hälsar på hjärtats bror och döttrar :) sen blir de hem o laga lite mat och börja packa ner lite i flytt kartonger :) 



Av kajsaosterman - 14 augusti 2015 21:14

Av kajsaosterman - 14 augusti 2015 20:56

igår åkte vi från småland upp till Sörmland :)

idag blev det hamnen och besöka en del släktingar :)

kvälls fika på expresso house :) vi bjöd syster o siggan också :)

nu blir det bara chill tills i morgon då de blir lite ärenden på stan o fira morfar 90 år :)

ha de gött

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards