kassiiie

Alla inlägg under oktober 2015

Av kajsaosterman - 7 oktober 2015 16:30


no time no see har vart väldigt upptagen så har haft bloggen på hyllan ett tag har hänt väldigt mycket de senaste dagarna :)


vi har bland annat blivit föräldrar till en underbar liten dotter :) för en vecka sen idag klockan 21.30 så gick mitt vatten så på telefon ringa gud modern och plattan i mattan till BB i växjö :) väl inne på BB vid 22.00 så fick jag veta att de skulle ta akut kejsarsnitt vid 01.45 Allt gick jätte bra och min upplevelse av förlossningen var bara posetift då personalen verkligen var top tio :) 


de som va mest obehagligt var när den skulle sätta in katetern samt spenalsprutan dvs ryggmärgsbedlvningen men de var sån bra personal på plats så de var helt okej :) 


min älskade sambo var klart också med ooooh så snygg han var i gröna operations kläder :p haha 

när bedövningen tagit så började dom o de slets o drog men tur att ja inte kände smärta ^^ 


02.34 var hon ute o de var mitt lyckligaste ögonblick när de visade henne för mig när jag hörde henne kom mina krokodil tårar o sånt ögonblick de var magiskt :) <3 


min sambo gick iväg med en av personalen och klippte navelsträngen o kom sedan tillbaka till mig för att invänta på att jag skulle bli ihop sydd :) 


personalen på bb var verklien helt underbara och träffade även andra mammor från en Facebook grupp som jag ska hålla kontakten med :)  3 flickor o 6 pojkar föddes den 1 oktober 2015 och en av dom var våran Klara 


vår fina dotter

super sexig kände man sig eller inte haha

min syster och syster dotter var de första som kom på besök sen kom gudmor o hennes son samt svärföräldrarna :)

pappa och dotter mys

igår var BVC här och vägde pluttan :) men eftersom hon har de lilla speciella så får vi utgå från imorgon när vi vart i växjö . 


Allt löser sig klart de gör men de är en sån omställning allt allt . men jag är världens lyckligaste mamma sån har sån underbar dotter <3 mamma går igenom Berg för dig älskade unge  <3 o världens bästa pappa har du :) du är verkligen pappas flicka <3 


Nu blir det att laga mat o sen kommer svärmor på besök :) 

hade fint allihopa o håll utkik man vet aldrig när nytt inlägg kommer upp 


hade bäst /K 


Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards