kassiiie

Alla inlägg under november 2015

Av kajsaosterman - 4 november 2015 18:57

 Detta är jag , hon som driver denna bloggen. har ni något ni vill ta med mig så har ni mig här, det är jag som skriver det är ingen annan en jag som kan ändra det som står här så har ni något att invända så är det mig ni ska ta kontakt med, just say. 


Har en hel del nytt jag måste dela med mig av sen om det är populärt hos vissa eller inte det är inte mitt problem i sånt fall ;) 


1.Det första är ju top notch verkligen!


tror jag dog en smula eller inte men själv ser jag det som vinst men för denna tjejen ser jag det mer eller mindre som förlust  som hade något men sumpa det totalt. Nu har denna tjejen insett att hon kanske inte skulle sumpat det och nu har hon skaffat en mer eller mindre kopia av sitt ex som hon har barn med. high five på den!  


om jag var den killen skulle jag nog undra varför jag är en kopia av någons ex? seriöst? 

eller att hon fortfarande intresserad av sitt ex men inte kan få han så hon tar mig som plåster på såren.... 


stackars denna kille jag hade inte velat va i hans sits, ja han varar nog inte längre en de andra hon haft ;) 


Jag tycker detta är rätt intressant , för det är ju så att hennes ex som hon har barn med är min Sambo

 

Men sen en fundering till hur tänker denna personen? 

Varför skaffar man en identisk kopia av sitt ex när man har ett barn med denne? är det för att lura sitt barn att det är "pappan" typ ersätta den riktiga pappans plats mot en kopia som passar mamman? 



XoXo

/K











 



 


 








Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards