kassiiie

Alla inlägg under januari 2016

Av kajsaosterman - 7 januari 2016 12:55

 

Tröttnat helt på bloggplatsen

appen är skit texten publiceras inte när man bloggar via mobilen

så nu går jag tillbaka till bloggen där jag startade för 6 år sen :)


hoppas vi ses där denna blogg kommer upphöra inom kort 

http://www.kassiiie.blogg.se

Av kajsaosterman - 6 januari 2016 17:15



Japp nu har vi startat jag och min homie finns fler på ingång som ska hänga på så himmla roligt :) 

Och även fler som kör på alovera men vi tränar tillsammans och peppar tillsammans så inspirerad av alla hur alla kämpar verkligen :) Tillsammans går vi mot målet! 


Jag och Josefin gick en underbar morgon runda på 3 km genom stan i ljungby på 30 min det är kanon bra jobbat och då var där uppförsbackar med =) hejja oss! ;) 


Äntligen ska jag komma ner till min mål vikt igen, förra gången kom jag inte riktigt fram för att kärleken stod vid en rast plats på vägen <3 så nu sätter jag mig på cykeln igen och börjar om från ruta 1 tillsammans med Josse och vi ska visa för alla er som inte tror vi kan att vi kan kämpa oss ner till våra mål inom viktminskning, bättre kroppshållning , bättre kost dvs en bättre livstil för det är de jag som ser Paleo som =) 


 

Kan vi kan du :) så vill du är du sugen på att komma igång med träningen och inte har råd med att köpa dyra produkter så häng med oss :) du väljer :) 


Det funkar att gå ner i vikt om man bara vill :P 

             125 kg                                    -                                 89 kg           =  -36 kg

   

 

 

      målet var 75 kg men det ska jag ta igen denna gången för denna gången ska jag gå hela vägen kommer blir super awesome! 


Nu blir det att umgås med dom bästa människorna i mitt liv <3 Vi är starka tillsammans oavsett vad det gäller :) älskar er över allt annat min älskade familj släkt och vänner <3 


xoxo 

/K


Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Skapa flashcards