kassiiie

Alla inlägg under november 2017

Av kajsaosterman - 14 november 2017 18:57

Är det inte de ena så kommer de andra...
Jag har fått ett sånt bra jobb men vet inte om jag kan ta jobbet pgn av vissa omständigheter... huvud värk o sån klump i magen över allt ...

Jag har så mycket på insidan som jag skulle vilja slänga ut här men jag kan inte... för allt för många människor skulle dra sån nytta av de så jag får ha allt inom mig... keep be strong and let nothing bring you down..

Hade en trevlig helg iallafall, hälsade på barnens kusiner i Glimåkra och de var trevligt.

Av kajsaosterman - 2 november 2017 17:20


Dissar Blogg.se då den är så otroligt problematisk och uppdateringarna på bloggplatsen har blivt så mycket bättre och det gör att man hoppar tillbaka till denna blogg.

Har inte haft någon energi till att blogga alls dvs jag har inte haft någon lust alls då det har varit så mycket problem som gjort att man helt enkelt tappat lusten helt. 

Men nu har kanske lusten hoppat på tåget igen, bara att berätta för omvärlden eller vad säger ni?



            

Det som hänt är DRAMA och med de ordet kommer det så mycket på en o samma gång.

ja jag behöver nog inte ens förklara vad de ordet ens betyder. 

Och även fast folk har flyttat och det var för över 3 månader sen allt utspelades så ska vissa fortsätta och tro att jag skulle gå på allt deras skit de håller på med... tyvärr jag är inte blåst som ni tror.. 


Hur svårt kan de vara att säga som du/ni tycker till mig ? 

dra inte på ett falskt leeende för jag ser igenom er direkt just saying! 


SÄG SOM NI TYCKER! 

jag gillar inte er två, men jag kan föra mig om vi skulle ses för våra barns skull o alla andra som blitt drabbade när de kommer till detta... 


   

xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


 

nu blir det att vara med mina små och hinna med ett edition avsnitt av paradise hotel ;) 

OMG! pandoras ask ;) 


XOXO

/K

Presentation


Här får ni läsa om en importerad Nyköpings bo som bosatt sig i Småland!

Sambo och familj med Company.
=)

Leta här

välj ditt språk

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vilken muskelgrupp tycker du bäst om att träna?
 Mage
 Ben
 Biceps
 rygg
 Rumpa

Länkar

Arkiv

kontrollstatus

Skicka din fråga här

1 besvarad fråga

år


Ovido - Quiz & Flashcards